fbpx

מה לבדוק לפני סגירת אולם אירועים?

כל חתן וכל כלה שבוחרים להתחתן מתחילים בבחירה של מקום האירוע כדי להתחיל ולקדם את כל העניינים שנוגעים לחתונה עצמה. הרי בלי תאריך ובלי מקום קשה מאוד לקבל שורה של החלטות נוספות. הרבה פעמים עולות כל מיני שאלות לגבי האולם. האם מדובר על מקום שמוצא חן בעיננו, האם הוא נראה טוב, האם האוכל טעים. הכל נכון, אבל חשוב לזכור שבחירה של אולם אירועים חייבת להתחיל בבחירה של מיקום האירוע על פי הצרכים של בני הזוג ושל המשפחה כמובן. 

מה היתרונות של אולם שמחות ביבנה 

קודם כל מדובר על מקום שההגעה אליו היא יחסית קלה: אנחנו כולנו מודעים היטב לאתגר הלא פשוט שיש לאורחים בכל חתונה בכל פעם מחדש. מדינת ישראל היא לא מדינה בה פקקים הם מושג זר למשהו, כולנו יודעים היטב כי מדובר על מה שאנחנו חייבים לתת לו מענה. שכן האורחים שלנו, מטבע הדברים, לא פעם מגיעים בסופו של יום עבודה, צריכים להתארגן במהירות ולהגיע למקום האירוע. מכאן שמאוד חשוב לבחור מקום שבאמת מספיק קרוב עבור כולם. יש תמיד לבני הזוג מחשבות כאלו על כל מיני פינות רומנטיות ברחבי הארץ. אבל בשורה התחתונה, יותר מכל, אתם רוצים להיות בשמחה עם החברים שלכם. אתם רוצים להיות בטוחים שהם באמת יכולים להגיע. לכן, אין ספק שלגן אירועים ביבנה, שממוקם על כביש שש, צמוד למרכז, יש יתרונות משמעותיים במישור הזה. 

דבר שני, אם יש לכם ספקים מיבנה, אין ספק שמדובר על ירידה משמעותית בעלויות: במידה ואתם מהאיזור או שאתם מעוניינים בספקים שונים שנותנים מענה באיזור, מדובר על מה שיכול להביא לירידה משמעותית של העלויות. אין חתונה שלא מלווה בבחירה של צלמים, מאפרות, מעצבי שיער והרשימה עוד ארוכה. כאשר אתם חוגגים באולם אירועים ביבנה אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר על המקום בו אתם יכולים להיות בטוחים כי תקבלו את המחירים הטובים ביותר עבור שורה ארוכה של שירותים. 

בחרנו את הסביבה בה אנחנו רוצים שהאירוע יתרחש, אז מה עכשיו? 

אחרי הבחירה של מקום האירוע, יש כמה דברים שצריך בכל זאת לבחון כדי להיות בטוחים שהאירוע יהיה בדיוק כמו שאתם מעוניינים שיהיה. חשוב לבחון את האולם עצמו, לראות אם הוא נראה טוב. להיות בטוחים כי יש לכם מי שנמצא באולם שיטפל לכם בכל הדברים הקטנים שחשוב שיהיו מטופלים. החל מניקוי של השירותים וכלה במי שהתפקיד שלו הוא לוודא כי רחבת הריקודים נקייה ומסודרת כל הזמן. חשוב לבחון את העיצוב ולראות אם יש משהו שתרצו להוסיף. אל תשכחו כמובן לשאול האם יש הגברה במקום? האם מי שבחרתם שירים את המסיבה, בין אם מדובר על דיג'י או להקה, צריכים להביא את כל הציוד וכן הלאה. 

הרבה פעמים, במקומות כאלו, יש מי שאמונים מטעם המקום להיות בקשר אתכם, עם הזוג הצעיר. אפשר לשאול ולהתעניין ובעיקר, חשוב מאוד לבחור במי שיתנו לכם את התחושה שאתם יקרים ושהאירוע שלכם הוא חשוב. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן