fbpx

בדרך ללאומית: צפת, כפ"ס, שומרון ועכו יתמודדו בסדרת הפליאוף – בצפת חגגו את העליה במסעדה בשרית

זה לא היה קל, אבל קבוצת מ.ס. דניאל עשתה את המוטל עליה והעפילה לסדרת חצי גמר הפליאוף בדרך ללאומית שם תפגוש את הפועל כפ"ס בסדרת המנצחת בשני משחקים. בחצי הגמר הנוסף ייפגשו, אליצור שומרון והפועל עכו.

תאריכי המשחקים אשר נקבעו באיגוד הכדוסל מראש הם: ביום ראשון הקרוב כפ"ס – צפת, שומרון – עכו. שבוע לאחר מכן משחקי הגומלין ובמידה ויהיה צורך המשחק השלישי ייערך ביום ראשון (01.05). כל ארבעת העולות למשחקי הפליאוף היו מתחילת העונה הפייבוריטיות להגיע לשלבי הגמר הסופיים. כל הקבוצות בשלב רבע הגמר עמלו קשה ונזקקו למשחק שלישי ומכריע כדי להגיע לחצי הגמר. כפר סבא נזקקה להארכה כדי לנצח בביתה את מכבי חדרה, 69:73. אליצור שומרון הביסה את עמק חפר, 72:88 והפועל עכו חזרה מהאולם בגן נר עם ניצחון מרשים, 91:85.

צפת אף פעם לא הייתה כל כך קרובה לעלייה לליגה הלאומית ובמידה והכל יילך לפי התוכנית באמצע חודש מאי אמורים לחגוג בצפת את העלייה, אך תחילה הם צריכים לעבור בשלום את כפ"ס. ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה שכבר הודיע שהוא לא מוכן לקבל פחות מעלייה כי לעיר צפת מגיע שיהיה לה ייצוג בליגה הלאומית, היה במתח בכל שלבי המשחק מול מגידו שהיה ברובו צמוד. שתי הקבוצות פתחו עם קליעה בקצב טוב כשאף אחת לא מצליחה לברוח ליתרון משמעותי, והרבע הראשון הסתיים בשוויון 19. המשחק המשיך צמוד גם ברבע השני כשהיתרון זז מצד לצד, בסיומו האורחים יורדים להפסקה ביתרון 43:41.

ברבע השלישי צפת הפגינה משחק טוב עם התלהבות שהביא לבריחה של 15 נקודות הפרש אך נתנה לאורחים לחזור למשחק ברבע האחרון. צפת עם דחיפה מקומית של הקהל לא הייתה מוכנה לאבד את הניצחון וסיימה עם 78:87. בתום המשחק השחקנים והקהל חגגו את העפלה לחצי הגמר. המשך החגיגות נמשכו אל תוך הלילה כשהשחקנים, הצוות המקצועי ואנשי העירייה סעדו במסעדה בצומת מחניים. את הנקודות קלעו לצפת: שקד ירושלמי – 17, רועי נברו – 15, רון סבג ואליאב אוחנון – 14 כ"א, עידו סגל – 9, אנדרי קוליש – 8, איתי גבע – 7 ודביר אוחנה – 3.


השאר תגובה

דילוג לתוכן