fbpx

בדרך לתואר שני בצפת?: המועצה להשכלה גבוהה העניקה הסמכת קבע לבית הספר למשפטים

שבוע לאחר אישורה של המועצה להשכלה גבוהה על פתיחתו של מסלול חדש וייחודי במכללה האקדמית צפת ללימודי תחום הבריאות הדיגיטלית, שיפעל במסגרת החוג למערכות מידע ניהוליות, כבר החל משנת הלימודים הקרובה, תשפ"ב, המועצה אישרה הענקת הסמכת קבע לבית הספר למשפטים.

בתמוונה: ראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת, פרופ׳ מוחמד ותד.

הסמכת הקבע מעניקה לבית הספר למשפטים את האפשרות להגיש תוכניות לתואר שני ופתיחת מסלולים. יצוין כי מרבית החוגים במכללה האקדמית צפת הם בעלי הסמכת קבע מאת המועצה להשכלה גבוהה. בין החוגים הפועלים במכללה ולהם הסמכת קבע, מצויים: החוג למערכות מידע ניהוליות, החוג לעבודה סוציאלית, על מסלולי הלימודים במסגרתו: תואר ראשון בעבודה סוציאלית והסבה ללימודי תואר ראשון בעבודה סוציאלית, החוג לספרות, אומנות ומוסיקה, החוג לפיזיותרפיה, החוג ללימודים רב תחומיים, החוג למדעי ההתנהגות על מסלולי הלימוד במסגרתו: לימודי בוקר ולימודי ערב, ולימודי התואר הראשון בחוג לסיעוד.

ראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת, פרופ׳ מוחמד ותד, בירך את חברי הסגל האקדמי והמנהלי ואת הסטודנטים של בית הספר על ההישג. "הישג אדיר זה לא יכול היה להתגשם אלמלא הירתמותם הבלתי מסויגת של חברי הסגל האקדמי והמנהלי והסטודנטים הלומדים בבית הספר להשגת המטרה. זוהי תוצאה טבעית של עבודת צוות, בהרמוניה מופתית, של הנהלת וסגל בית הספר למשפטים, יחד עם הנהלת המכללה, בהתאם לאמות מקצועיות וברמה הגבוהה ביותר, על בסיס מסד מוצק של קבלת החלטות שקולות ואחראיות. מדובר ברגע היסטורי ומכונן בתולדות בית הספר למשפטים, המעיד כמאה עדים דמי על ההתפתחות האקדמית והניהולית של בית הספר, המאפשר לו לקבוע לעצמו יעדים אקדמיים גבוהים יותר".

פרופ' רביע ח'לאילה, סגן הנשיא לעניינים אקדמיים אמר בהתייחסו לנושא כי "המדובר בהישג חשוב לבית ספר למשפטים, למכללה ולכל מערכת המשפט בישראל". פרופ' ח'לאילה הוסיף וקבע כי "בית הספר למשפטים מצטרף בכך לשבעת החוגים שכבר זכו להסמכת קבע מהמועצה להשכלה גבוהה, אך הישג זה מסמל יותר מכל את התפתחותה האקדמית של המכללה כמוסד אקדמי איכותי ובעל מוניטין בזירה הארצית והבינלאומית. אני מברך את הסגל האקדמי המיוחד של בית הספר למשפטים, את הסטודנטים והבוגרים של בית הספר, את סגנית ראש הבית הספר, הד"ר יעל עפרון, ואת ראש בית הספר למשפטים, הפרופ' מוחמד ותד, על הובלתו המופתית, שהביאה להישג משמעותי זה". 

השאר תגובה

דילוג לתוכן