fbpx

איך לבחור טכנאי מזגנים למערכות VRF של יורק?

ישנן שלוש נקודות זמן בהן יש לחפש אחר טכנאי המכיר היטב את המערכות של יורק. הנקודה הראשונה היא כשרוצים לבצע התקנה של המערכת. החברה מייצרת מתקני מיזוג מיני מרכזי המתאימים למבנים עסקיים כשהיחידות שלהן מציעות פתרון עם הספק גבוה. החברה נותנת מענה גם ליחידות קצה למערכות קירור מים אשר נותנות מענה לתעשיות שונות.

נקודת זמן נוספת בה יתכן ויהיה צורך למצוא טכנאי מזגנים יורק היא כאשר ישנה תקלה כלשהי במערכת. על אף שהחברה ידוע באמינות הגבוהה שלה, לעתים יש צורך לבצע תיקון ולתת מענה לתקלות שונות. לא תמיד התקלות הן תוצאה של בעיה במערכת עצמה ולפעמים מדובר בשימוש לא נכון שמוביל לתיקון מהיר ופשוט. נקודת זמן שלישית להזמנת הטכנאי תהיה לביצוע עבודות תחזוקה כשכבר בתחילת הדרך יינתנו הנחיות מתי יש לבצע את התחזוקה וסימנים שיכולים להצביע על כך שכדאי להזמין טכנאי.

כך תבחרו טכנאי מזגנים למערכות יורק

טכנאי יורק צריך קודם כל להכיר היטב את החברה. הוא צריך לבצע תיקון של תקלות ולדעת לבצע פעולות תחזוקה. המערכות עצמם הן מערכות מורכבות ולכן ייתכן שיהיו בהן תקלות מדי פעם כשחשוב לדעת שכל תקלה עלולה להוביל לכך שהמערכת לא תתפקד בדרך הטובה ביותר. לכן, עליו להכיר היטב את כל התקלות שיכולות להיות, לדעת לזהות את הפגיעות ולטפל בהן ביעילות.

מבחינת פעולות תחזוקה, אלו פעולות חשובות מאד אשר יכולות להפחית משמעותית את התקלות. שמירה על מערכת היא לא רק קלה יותר מטיפול אלא יעילה וזולה הרבה יותר ממנו. אין כל סיבה להגיע לשלב של תקלות בשל חוסר בתחזוקה. חשוב למצוא את הטכנאי שיוכל להגיע אחת לתקופה, לבדוק לעומק את המערכת, לבצע ניקיון, להחליף מרכיבים בעייתיים ובכך להוביל לתקינות של המערכת לאורך זמן. עכשיו, כשברור מהו התפקיד של הטכנאי כל שנותר הוא לקבוע כיצד לבחור את האחד הנכון.

היכרות עם מערכות יורק

הנקודה הראשונה שחייבת להתקיים היא היכרות מעמיקה עם מערכות יורק. יש לשים לב כי לא כל טכנאי מזגנים מכיר את החברה ואת המערכות שלה. מדובר בחברה שנותנת פתרון לצרכים ייחודיים ולכן יש להכיר היטב את המתקנים השונים שלה, חלקי החילוף, לזהות פגעים מידית ולדעת לתת להם מענה. חשוב מאד למצוא את הטכנאי שיודע כיצד לעבוד עם המערכות של יורק.

יכולת לתת מענה מהיר

במערכות מורכבות יש צורך בתגובה מהירה. עיכוב בתגובה עלול להוביל לכך שתקלה לא תטופל ותחמיר וכן לבעיה בטמפרטורה. כיוון שמערכות יורק נותנות מענה למקומות מגוונים בעיה בהן יכולה להוביל לכך שהאנשים במקום סובלים ובמקרים מסוימים להוביל להשבתת הפעילות במקום. אין כל צורך להגיע לכך אלא למצוא מראש טכנאי שיכול להציע זמינות טובה ושיוכל להגיע במקרה חירום.

קשרים מתאימים עם החברה

טכנאי אשר רוצה לתת מענה ראוי צריך להיות בקשר עם החברה ולהחזיק או להביא חלקי חילוף במהרה. טכנאי שיחפש אחר חלקי חילוף בלי לדעת למי לפנות עלול לעכב את הטיפול, להציע תחזוקה או טיפול שאינם מתאימים בדיוק למערכת ולפגוע בה לאורך זמן. שערי המיזוג נותנים מענה לכל הצרכים של מערכות יורק.​

  • שערי המיזוג הינה חברה הנותנת שירות למותגי מערכות המיזוג המובילות בעולם וביניהן HITACHI, YORK ו- UNIQUE כולל חלקי חילוף למערכות אלה ולכל מותגי המיזוג הקיימים בארץ. אם דרוש לכם פתרון מצוין למיזוג חללים או טיפול יסודי בכל תקלה שהיא, חייגו אלינו ונגיע אליכם בהקדם.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן