fbpx

טיפים לבחירת מתנות לעובדים

עונת החגים שוב בפתח והנה אנו מוצאים עצמנו שוב חושבים איך הפעם נצליח לשמח את העובדים שלנו עם מתנות לחג. לא מדובר בהתלבטות זניחה, בטח לא אחרי השנה שעברה על כולנו.
הכנו עבורכם מאמר מיוחד שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. מוכנים? אנחנו מתחילים! 

עסקים קטנים ועסקים משפחתיים

עסקים קטנים ועצמאיים הם חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי. אם מדובר על עסק קטן ומשפחתי, ניתן ואף רצוי להעניק יחס אישי ולהראות הערכה לעובדים המועסקים בו. נשמח לשתף אתכם בכמה רעיונות מושלמים למתנות לעובדים שלכם:

  • ערכת שתילה או עציץ דקורטיבי. ערכת שתילה קטנה היא מתנה מתחשבת בסביבה, מקסימה ומהווה פעילות שניתן לבצע גם עם המשפחה. אם זה קצת יותר מדי, ניתן גם לרכוש עבור העובדים מארז סוקולנטים בעציצים שיתאימו לכל בית. מדובר במתנות ירוקות שאינן דורשות הכנות או תחזוקה יוצאת דופן – לא מצידכם ולא מצד העובדים. 
  • ציוד תמיכה לעבודה מהבית. לאחרונה רבים מאיתנו גילו את האפשרות לעבודה היברידית ומשולבת עם הבית. כמתנה לחג, אפשר לצייד את העובדים בכמה אביזרים שיקלו על חייהם. מעמד מתכוונן למחשב נייד שיקל על הצוואר, שובר רכישה לכיסא משרדי אורתופדי או משקפיים מסנני קרינה. 

יחס אישי בחברה גדולה

אם אתם עומדים בראש חברה גדולה או שאתם אלה המנהלים את תהליך הבחירה והחלוקה – מומלץ להכיר בעובדה כי אתם לא מכירים כל עובד ולא יודעים מהן ההעדפות שלו בנוגע למתנות.
על כן, מומלץ להציע מספר אופציות למתנות. לדוגמה, שוברי כסף לרכישה ברשתות מוכרות (רשתות בגדים, רשתות של מוצרי חשמל, רשתות ריהוט ועוד), שוברי כסף לרכישה במסעדות ברחבי הארץ, שוברים לאטרקציות ועוד. כך, תוכלו להיות בטוחים שעשיתם כל מה שבאפשרותכם, על מנת שהעובדים יהיו מרוצים ויבחרו את המתנה שהם הכי מתחברים אליה. 

עסק חדש עם עובדים חדשים

אם מדובר בעסק חדש שקם ייתכן וההכרות עם העובדים עדיין לא מספיקה כדי להעניק מתנה אישית. ייתכן גם כי אין באפשרותו של העסק לעשות זאת מבחינת התקציב הכספי. במצב כזה, מומלץ לבחור במתנות ממותגות לעובדים שעלותן לא יקרה. יש מגוון מתנות כאלה כמו, בקבוקי מים רב פעמיים, צידנית אוכל פרקטית, דיסק און קי, רמקול נייד, סט גאדג'טים ממותג לטלפון ועוד. כך תוכלו להעניק מתנה שעלותה זולה יחסית והיא פרקטית והולמת וגם תורמת לשיווק העסק.

שורה תחתונה

מתנות לעובדים הן הזדמנות נהדרת לומר תודה לנכס הכי משמעותי שיש לכם – העובדים שלכם. אנו ממליצים לכם להיעזר ברעיונות שהוזכרו לעיל ולשמח את העובדים שלכם. לפני שאתם רוכשים מתנות לעובדים מעסק או חברה שמציעים את השירות, מומלץ לבדוק דירוג וכמו כן המלצות. לגבי המחיר המבוקש, בדקו האם הוא מוזל יותר במידה ואתם רוכשים כמות מסוימת של מתנות. שיהיה בהצלחה! 

השאר תגובה

דילוג לתוכן