fbpx

כך תבחרו את המברגה המתאימה ביותר לכם

צריכים לקנות מברגה אך לא יודעים איזו מברגה מתאימה לצרכים שלכם? כל מברגה אפשר להתאים לצורכי השימוש שלכם. בין שאתם מבצעים עבודות תחזוקה קלות ברחבי הבית, בין שאתם בעלי מקצוע וצריכים להתהדר בארגז כלים איכותי ובין שאתם הנדימנים לעת מצוא ומסייעים לשכנים, לחברים ולמכרים להתקין מדפים או לתקן את כיסאות המטבח – בכל מקרה אתם צריכים שהמברגה הטובה ביותר תעמוד לרשותכם. 

למזלנו הטוב, כל המברגות החדשות המיוצרות כיום מכילות את כל הפונקציות החיוניות לעבודת קידוח והברגה טובה. הן קלות ונוחות לשימוש וידידותיות גם למשתמש החובבן וגם לאיש המקצוע המוכשר. ובשל כך אנחנו לא צריכים להשקיע מחשבה יתרה לפני קנייה של מברגה טובה ואיכותית. אז איך בכל זאת נוודא שאנחנו קונים את המברגה שמתאימה לנו ולצורכי העבודה שלנו? הינה כמה עצות טובות. 

מברגה חשמלית או נטענת?

זוהי השאלה הבסיסית שצריך לשאול את עצמו כל בעל מקצוע או הנדימן חובבן בבואו לרכוש מברגה חדשה. הוא גם צריך להחליט לפני הקנייה מה הוא מעדיף – מברגה חשמלית שמחייבת עבודה בקרבת שקע חשמלי או מברגה אלחוטית שמחייבת הטענה מלאה לפני השימוש וגיבוי של סוללה טעונה נוספת? מברגות אלחוטיות נטענות הן נוחות לשימוש ומבצעות בהצלחה את רוב עבודות ההברגה הקטנות ברחבי הבית. הן קלות לניוד ולשינוע ואפשר להשתמש בהן בכל מקום בלי לרוץ אחר שקעי החשמל. הן אומנם לא חזקות כמו מברגות חשמליות אך אפשר לנוע איתן בחופשיות ולהתמודד באמצעותן עם משימות הברגה בדרגות קושי קלות ובינוניות. המברגות הנטענות כמו מברגה מקיטה מגיעות בדרך כלל עם סוללות ליתיום. הן מהירות להטענה ובטוחות מאוד לשימוש. לעומת זאת, המברגה החשמלית אומנם מחייבת עבודה בסביבה של שקעי חשמל, אך אין צורך להטעין אותה לפני השימוש ואף פעם לא צריך לחשוש מהפסקת העבודה בגלל סוללה לא טעונה. אין גם ספק בנוגע לחוזקה של המברגה החשמלית. מברגה חשמלית חזקה בהרבה ממברגה אלחוטית נטענת, והיא מתאימה לעבודות הברגה ברמות קושי בינוניות, גבוהות ואף למעלה מזה. בשל כך היא מתאימה לשימוש מקצועי ולעבודות הברגה מורכבות במשטחים קשיחים מאוד המחייבים הפעלת כוח רב. 

התכונות הנוספות שיעזרו לכם בבחירת מברגה

למברגות מסוגים מסוימים יש תכונות ייחודיות המשפרות את יעילות עבודת ההברגה ומבטיחות שימוש בטוח וקל. חלק מהמברגות – גם נטענות וגם חשמליות – הן מברגות זווית שמתאימות להברגה באזורים זוויתיים קשים לגישה. הודות לקלאץ' שלהן מברגות זווית מאפשרות גם עבודות קידוח וגם עבודות הברגה במקומות שבהם אי אפשר להשתמש במברגה רגילה. במברגות זווית משוכללות אפשר גם לכוון את הקלאץ' כך שיתאים לזווית שיש להבריג. חשוב לבחור מברגה שיש לה מנגנון ניתוק אוטומטי שמפריד את הקלאץ' מהמברגה. מנגנון הניתוק יבטיח שהמברגה לא תינזק אם היא נתקעת בהברגת משטחים קשיחים במיוחד, ויאפשר את המשך העבודה בבטחה תוך החלשת המומנט. 

התייעצו עם אנשי מקצוע

מחפשים מברגה איכותית? התייעצו עם אנשי מקצוע. הסבירו להם מה צורכי ההברגה שלכם ועד כמה חשובה לכם האיכות המקצועית של עבודת ההברגה. אנשי המקצוע יתאימו לכם את המברגה הנכונה ויבטיחו שעבודת ההברגה שלכם תהיה חלקה וטובה. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן