fbpx

בחצור מאוכזבים מהפסד במשחק העונה – ממן: "מגיע לקהל המקומי שנעלה ליגה"

בחצור, מנסים להתאושש מההפסד הביתי המרגיז בשבת בדקות הסיום למוליכה, מכבי ירכא במשחק העונה,2:1 שהיה מול קהל שיא של כ-600 מאות צופים רובם מקומיים.

בראזי הכניע את אושרי לוי אבל זה לא הספיק.

חצור שלטה במשחק והייתה עדיפה על האורחים שניצלו עד תום החמצות משוועות של בן שמואלי, מאי מלול ושמואל אביגדור ששותף בהמשך. ירכא בה משחק השוער הלאומי לשעבר, אושרי לוי בן חצור הוליכה בדקה ה – 39, 1:0. חצור שחסרה את השוער הוותיק, דרור ביטון השוהה בחול והעמידה בשער את גל ביטון הצעיר חסר הניסיון במשחקו הראשון העונה הצליחה לאזן משער בדקה ה-83 מרגלי הרכש בהא בראזי. הקהל בחצור לא הספיק לחגוג את השער והאורחים כבשו דקותיים לאחר מכן שער ניצחון,2:1.  בחצור לה זה היה הפסד ליגה ראשון העונה לא רצו לסיים את הסיבוב הראשון עם הפסד מקווים שאיבוד הנקודות לירכא הבלתי מנוצחת, לא יהיה עבורה סוף המרוץ על הכרטיס הבודד לעלייה לליגה ב'.  ירכא מוליכת הליגה פתחה פער של 7 נקודות מחצור שירדה למקום הרביעי. בחצור מודעים לכך שפער של 7 נקודות בליגה ג' נחשב לפער גדול אך מתנחמים בעובדה שעל כרטיס העלייה מתמודדים 5-4 קבוצות.

חצור תנסה להתאושש ולתקן את הרושם כבר בשבת הקרובה עם פתיחת הסיבוב השני כשתצא למשחק חוץ קשה מול שעב. עבור שתי הקבוצות המשחק הוא משמעותי. שעב שחלפה על פני חצור בטבלה (מקום שלישי) עם 21 נקודות לעומת חצור עם 19 לא הפסידה בשמונת משחקייה האחרונים. " הקהל בחצור שהגיע בהמוניו למשחק הוכיח את האמון שיש לו בכדורגל המקומי והוא ראוי שנעלה ליגה", אמר מאמנה של חצור, חגי ממן. "למרות הקושי אנחנו ננסה לעשות זאת כבר העונה". 

טובא המתאוששת, השיגה את ניצחונה השני בעידן המאמן אלון אלוק ושבה ממשחק חוץ בסכנין עם ניצחון 2:1 על קבוצת צעירי סכנין. את השערים לטובא כבשו: יאיר שריקי ואכרם הייב. אגב כל תוצאות המשחקים של מכבי בענה, נמחקו עקב הפסקת פעילות של הקבוצה. כעת הליגה מונה 11 קבוצות בלבד. 

צמרת ליגה ג' – מחזור 11

  1. מכבי ירכא      – 26 נק'
  2. בני טובא        – 22 נק'
  3. מכבי שעב      – 21 נק'
  4. מ.ס. חצור      – 19 נק'
  5. ביר אל מכסור – 18 נק'
דילוג לתוכן