fbpx

צאו מהקופסה. השקעה לא חייבת להיות רק בארץ

בקרב הישראלים יש הרבה מאוד אנשים מקובעים. הם חוששים לצאת מגבולות הארץ בייחוד בכל מה שקשור להשקעות, לקניית נדל"ן לצרכי השקעה וכמובן להקמת חברות או בתי עסק. עם זאת יש כן אנשים שהעזו לעשות את זה והתעוזה שלהם הובילה אותם להצלחה מסחררת. אז נכון שלא קל לעזוב ארץ מוכרת בה הכללים ידועים, הטקטיקה מוכרים וההתנהלות של המגרש הביתי מקל מאוד על כל התהליכים. עם זאת חשוב להבין כי במקרים רבים ההשקעות בארץ כבר מוצו ואם תבחרו להקים חברה כלשהי בארץ ייתכן ולא באמת תרוויחו ממנה משהו. זאת משום שיש היום כל כך הרבה עסקים, חברות, ארגונים ועמותות בכל התחומים ובכל הקטגוריות עד שכל עסק חדש עשוי להתפרש כמים טחונים. 

יוצאים לאירופה

למרות הסטיגמה שיש לנו על מדינות אירופה המפותחות שכבר יש בהם כביכול הכול והם כבר יודעים הכול, עדיין יש הרבה מאוד עתיד בארצות אירופה. יש הרבה מה להשקיע שם ויש בהחלט לקוחות שיחפשו אותנו שם.

שווה בהחלט לבחור יעד כלשהו באירופה ולהקים בה חברה בתחום אשר בה אתם התמקצעתם. אפשר בהחלט להבטיח כי שם טמונה הרבה הצלחה והסיכויים להרים חברה שתהיה באירופה הם גבוהים ממש.

לא עושים בלי להתייעץ

אז הבנתם שהעתיד הכלכלי שלכם נמצא שם. עם זאת אף פעם אל תרוצו לצורך הקמת חברה בשוויץ או בכל מדינה אירופאית אחרת מבלי לבדוק היטב האם אכן אתם הולכים על בטוח. יש יותר מידי עסקים שנפתחו בקול רעש גדול ודווקא באירופה אך בהיעדר הכוונה מקצועית והדרכה איך, כיצד ואפילו היכן לעשות את זה, התוצאות היו גרועות ממש. עסקים רבים קרסו, פשטו רגל והגיע למצבים לא נעימים וכלל לא רצויים. על כן ההמלצה שלנו היא לפנות אל אנשי מקצוע שיש להם את כל המידע, את כל המומחיות וגם את כל המקצועיות לתחום הספציפי הזה שך הקמת עסקים באירופה. הם אלו שידעו לכוון אתכם להשקעות הנכונות ובמקומות הנכונים.

האירופאים מעריצים את הישראלים (?)

למה בעצם שאירופאי ממוצע ירצה לקנות בבית עסק ישראלי? אז האמת היא שיש בין האירופאים הרבה מאוד אנשים סנוביים שלא בדיוק ירצו להשקיע אצל הישראלים. אחרי הכול יש כל מיני סטיגמות משפילות על הסחורה הישראלית ועל האופי הישראלי. עם זאת יש הרבה אירופאיים שדווקא תומכים מאוד בישראלים ומאמינים מאוד באמינות של הישראלים כמו גם באיכות וההקפדה על מושלמות מצדם.

זו הסיבה שאנחנו רואים עסקים ישראלים וחברות ישראליות רבות שמצליחות להגיע לנסיקה גבוהה רק בגלל שהם בחרו לעצמם את המיקום הנכון באחת ממדינות אירופה. אז הכול תלוי במזל וסייעתא דשמיא. מה שחשוב זה אכן לבדוק היטב את השטח לפני שבכלל מתחילים לעשות פעולה כלשהי.

השאר תגובה

דילוג לתוכן