fbpx

ביתי הוא מבצרי: ניצחון שני לצפת – גברה על רמת השרון 57:74. מקסים רומנוב עם 24 נקודות

מ.ס צפת ממשיכה לנצל את אולמה הביתי וביחד עם תמיכת הקהל המקומי מלקטת נקודות. צפת משיגה את ניצחונה השני בלאומית ועושה את זה בניצחון מרשים.

קבוצת הכדורסל מ.ס צפת משחק במגרש החדש ליגה לאומית
ניצחון חשוב שהגיע בזמן. צילום ארכיון – לילך וויס – רוזנברג.

משחק הגנה מעולה בפתיחה

צפת ללא אופק ריף (חולה) ותומר כהן (פצוע), פתחה עם החמישייה הכוללת את: אופק בן יעקב, דניאל קופרברג, דביר אוחנה, מקסים רומנוב, איתי גליק. קופרברג התכבד להיות הראשון שקלע את 2 הנקודות הראשונות של צפת, 0:2. מקסים רומנוב, אשר נעדר ממשחק ההפסד למוליכה אשקלון עקב פציעה הצליח להעלות את צפת ל-7:10 בדקה השישית. דביר אוחנה, עם שלשה שנייה, הטריף את צפת והעלה ליתרון 7:16. 20 שניות לאחר מכן, שוב העלה קופרברג את צפת ליתרון של 11 הפרש, 7:18, ומכאן צפת המשיכה במשחק הגנה מעולה, והשאירה את התקפתה הדלה של רמת השרון על 7 נקודות בלבד ברבע שהסתיים ב-7:24 לצפת.

הפסד לקבוצת מ.ס צפת כדורסל
ניצחון גדול לקבוצת מ.ס צפת

צפת המשיכה בטרפת

צפת המשיכה בטרפת שלה גם ברבע השני והיממה עוד ועוד את האורחים, אשר התקשו לעצור את הסחף של צפת, שהובילה ב 27 הפרש 14:41 בדקה ה-15. עד תום המחצית, צימקו השרונים ל-17 הפרש, 28:45. למחצית השנייה, עלתה רמת השרון נחושה לא להפגין את תצוגת הנפל מהמחצית הראשונה, שנוצלה היטב ע"י צפת. גם מאמנה של צפת, לירן שוורצולד, לקח בחשבון שקבוצתו של גיא קנטור המאמן האורח, תנסה להישאר בתמונת המשחק. רמת השרון מנצחת את הרבע הזה, 22:15 – 50:60 לצפת.

צפת במשחקה הטוב העונה

הפתיחה של רמת השרון בתחילת הרבע האחרון בישרה לא טובות עבור הקבוצה הביתית, עם סל שלשה של אלמשלי שמצמק ל- 7 הפרש, 53:60. אך כל פעם שהיה נדמה שרמת השרון מנסה לחזור – צפת הייתה שם או יותר נכון, אופק בן יעקב בסלים חשובים שמר על יתרון מבטיח. בסיום המשחק, צפת במשחק הטוב ביותר שלה העונה, מנצחת את רמת השרון ונוסעת למשחק החוץ הבא ברחובות ביום שלישי. לצפת הרבו לקלוע: רומנוב – 24, אוחנה וקופרברג – 11 כ"א, בן יעקב וחממה – 10 כ"א.

טבלה לאומית/ מחזור 6

1. אליצור אשקלון   11 נק'

2. עירוני נהריה      10 נק'

3. אליצור נתניה     9 נק'

4. גלבוע גליל        9 נק'

5. מכבי רחובות     9 נק'

6. אליצור שומרון    9 נק'

7. עירוני רעננה      8 נק'

8. כפר קאסם         8 נק'

9. מ.ס. צפת           8 נק'

10. א.ס. רמת השרון 8 נק'

11. מעלה אדומים     7 נק'

12. מכבי חיפה        6 נק'

13. מכבי ראשל"צ    6 נק' 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן