fbpx

בית קק"ל למצוינות יוקם בצפת – פעילויות וסיוע בלימודים – 10 מיליון ש"ח עלות הפרויקט

במסגרת התכונית של קק"ל לתמוך בחינוך הבלתי פורמאלי בישראל במסגרתה יוקמו עשרה בתי קק"ל למצוינות בארץ נערך בצפת טקס הנחת אבן לבית קק"ל.

צילום הדמיה.

המטרה של בתי קק"ל למצויות היא שבני נוער בכיתות י'-יב' יגיעו לפעילויות בשעות אחר הצהריים ויקבלו סיוע בלימודים והכנה למבחני הבגרויות במגוון מקצועות. בתי קק"ל למצוינות נועדו בכדי להעשיר ולהעניק לנוער מסגרת חינוכית ייחודית ולתרום לחיזוקם ועידודם להצטיינות בלימודים, הצטיינות חברתית ולאחר מכן שילוב בשירות צבאי משמעותי. בית קק"ל למצוינות בצפת יוקם באזור קריית החינוך בעיר, בשטח שבין בית הספר אמי"ת לבין בית הספר הרב תחומי וישתרע על שטח נרחב של 2.5 דונם. עלות הפרויקט מוערכת בכ- 10 מיליון ₪, בכל שנה יתווספו לתקציב כ- 2.5 מיליון ש"ח, שיוקדשו למטרת תוכן חינוכי שיועבר במקום. מטרת המרכז היא לשמש בית לתלמידים, תוך שהם נהנים מתוכן איכותי המועבר להם בצורה חווייתית.

צילום הדמיה.

בטקס שהיה מצוצמם וללא תקשורת נכחו יו"ר קק"ל, דניאל עטר, ראש העיר צפת, שוקי אוחנה, מנהל חטיבת חינוך וקהילה בקק"ל, שר שלום ג'רבי, מנהל מרחב צפון בקק"ל, ד"ר עמרי בונה, מנהל אזור גליל גולן בקק"ל אלי חפוטה, מנהל בתי קק"ל למצוינות אבי מוסן, מ"מ ראש העיר צפת הרב שלמה חדד, חברי מועצת העיר ומוזמנים נוספים. יו"ר קק"ל דניאל עטר: "בית קק"ל למצוינות הוא מחולל שינוי משמעותי בתחום החינוך, השאיפה למצוינות ולערכים. פתחנו את הבתים האלה כי הגענו למסקנה שבגליל ובנגב גדלים ילדים נפלאים, אבל לא תמיד לעיר שלהם או למשפחה שלהם יש את היכולת לתת להם את הכלים להביא לידי ביטוי את מלוא היכולות שלהם. הבית הזה נותן להם את האפשרות לממש את הפוטנציאל שלהם. הם מקבלים את המורים הכי טובים עם הטכנולוגיה הכי מתקדמת, זאת בכדי לנפץ את תקרת הזכוכית ולהמריא. אני מאמין שהמדינה תאמץ את הרעיון הזה ובעוד 10 שנים בכל עיר יהיה בית קק"ל למצוינות".

ראש העיר צפת, שוקי אוחנה: "הקמת בית קק"ל למצוינות הוא מהלך שנועד להבטיח עתיד טוב יותר של ילדי העיר. השקעה בחינוך והשקעה במצוינת שלובים ברקמת החינוך העירונית ונוגעים בכל ילד וילדה. השקעה בחינוך זה חלק מהתרבות שלנו. במקום שייבנה כאן תהיה רוח של מצוינות. זה יהיה בית חשוב שירכז בו פעילות חברתית, קהילתית ותרבותית עבור אלפי ילד העיר ויהיה בו מערך פעילות של חוגים, העשרה וסייבר. בית קק"ל למצוינות תהיה היהלום בהשקעה שלנו בחינוך". 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן