fbpx

בכפר הנופש עין זיוון מאפשרים אירוח משולב לכלבים ונופשים

בעלי כלבים נתקלים בסירוב תמידי לצירוף הכלבים לחופשה שלהם. בעוד בעולם המגמה הזאת מתחילה להשתנות, בארץ עדיין במקרה הטוב מוכנים לאשר הגעה של כלבים.

פינוק ומיטה צמודה.

בכפר הנופש עין זיוון מבינים שחופשה אמיתית היא ללא דאגות, ולא רק שמקבלים בעלי חיים באהבה, אלא מתייחסים אליהם כמו אל עוד אורח. החדרים מאפשרים לבעלי כלבים להביא איתם את הכלב לחופשה, לחסוך את הדאגה לאיך הכלב מסתדר ללא משפחתו, ואפילו לשלם פחות ממה שהיה עולה להשאיר את הכלב בפנסיון.

לא משנה אם הוא גדול או קטן, גזעי או מעורב, כל עוד הוא ידידותי ומחונך, בכפר הנופש בעין זיוון ישמחו לארח גם כלבים בחדרי האירוח בקיבוץ. כל כלב יקבל מלונה בחצר עם מוט קשירה נייד שאפשר להעביר גם לאזורים אחרים בסביבת החדר, מיטה לחדר בהתאם לגודל הכלב, כלים לאוכל ומים, חטיפים וצעצוע מתנה. למעוניינים יהיה ניתן להשאיל חגורות ורצועות לטיול מהקבלה.

אפילו מי ששכח או העדיף שלא להביא אוכל לכלב לא ייאלץ לחפש רחוק, ויוכל לרכוש מזון לכלבים בקבלה. גם בעלי החתולים לא יישארו מקופחים,ומי שלא ירצה להיפרד מהחתול במהלך החופשה יוכל להביא אותו לחדר ולקבל ארגז חול ומתקן גירוד עבור החתול.

כל הפינוקים הללו תמורת 199 ₪ בלבד לכל תקופת האירוח. כאשר לשם השוואה, במרבית הפנסיונים משלמים לפחות 100 ₪ ליום. תקף למתארחים בחדרי האירוח בלבד (לא בבקתות או בסוויטות). לפרטים והזמנות: http://www.enzivan.co.il/טלפון: 073-7576880.

דילוג לתוכן