fbpx

בצה"ל מפרגנים:" בזכות התצפיתניות והסמב״ציות סוכלה הברחת נשק וסמים מלבנון לישראל שהיו בדרכם לידיים הלא נכונות"

בצה"ל לא הפסיקו לפרגן לתצפניות והסמב"ציות של גדוד ברק המוצב בגבול לבנון על סיכול הברחת נשק וסמים מלבנון ביום שישי האחרון באזור מטולה שבמרחב החטיבה המרחבית "חירם".

בשעות הערב זיהו התצפיתניות של גדוד 869 תנועה חשודה, עם קבלת הזיהוי סמב״ציות החטיבה שהיו במשמרת ותפעלו את האירוע הזניקו לנקודה כוח מגדוד ״ברק״ של חטיבת גולני לצד כוחות משטרה של יג״ל שסיכלו בשטח את ניסיון ההברחה. מפקד הגדוד, סא״ל שחר ברקאי מספר: ״הגדוד מבצע תעסוקה מבצעית בגבול לבנון מזה מספר חודשים ואחראי על ההגנה השוטפת בגזרה ומתוך כך, גם על מניעת ניסיונות חדירה והברחות סמים ואמל״ח. אנחנו נמצאים במרחב, מסיירים יום-יום וגם באירוע קפצנו במהירות לנקודה ובשיתוף פעולה מוצלח עם המשטרה הצלחנו לסגור מעגל בזמן קצר ולתפוס את חבילות הסמים והאקדחים. אנו מתחייבים להמשיך לפעול למען שמירה על ביטחון התושבים ומניעת פגיעה בריבונות ישראל״.

סא״ל ענאן פארס מפקד גדוד האיסוף הקרבי של גזרת לבנון, אשר התצפיתניות שלו היו הראשונות לזהות ולהתריע על ניסיון ההברחה, מספר: "עם קבלת הזיהוי סמב״ציות החטיבה שהיו במשמרת ותפעלו את האירוע הזניקו לנקודה כוח מגדוד ״ברק״ של חטיבת גולני לצד כוחות משטרה של יג״ל שסיכלו בשטח את ניסיון ההברחה.

מפקד הגדוד, סא״ל שחר ברקאי מוסיף: ״הגדוד מבצע תעסוקה מבצעית בגבול לבנון מזה מספר חודשים ואחראי על ההגנה השוטפת בגזרה ומתוך כך, גם על מניעת ניסיונות חדירה והברחות סמים ואמל״ח. אנחנו נמצאים במרחב, מסיירים יום-יום וגם באירוע אמש קפצנו במהירות לנקודה ובשיתוף פעולה מוצלח עם המשטרה הצלחנו לסגור מעגל בזמן קצר ולתפוס את חבילות הסמים והאקדחים. אנו מתחייבים להמשיך לפעול למען שמירה על ביטחון התושבים ומניעת פגיעה בריבונות ישראל״.

בצה"ל מסכמים: "בזכות התצפיתניות, הסמב״ציות, לוחמי גדוד ״ברק״ וכוחות המשטרה, סוכלה הברחה של 2 אקדחים ו9 ק״ג של סמים בשווי מוערך של 350,000 ש״ח ובכך מנעו את הגעתם לידיים הלא נכונות".

השאר תגובה

דילוג לתוכן