fbpx

בצפת חוששים מגל שני – 20 מאומתים בתוך שבוע – אוחנה: "אנחנו נמצאים בסיטואציה לא פשוטה"

נגיף הקורונה ממשיך להשתולל בצפת ולפי דו"ח משרד הבריאות, המצב בצפת לא טוב לאחר שאומתו בשבוע האחרון 20 חולי קורונה -13 מהם רק בשלושת הימים האחרונים. עד היום נדבקו 92 מצפת – 69 מהם החלימו.

ראש עיריית צפת, מודאג מהעלייה בתחלואה והודיעה על מספר שינויים בשגרה העירונית, הודעה על כך אף הועברה לתושבים באמצעות הודעה קולית. אוחנה: "אנחנו נמצאים בסיטואציה לא פשוטה, כפסע מהתפרצות שנייה של נגיף הקורונה בעירנו.אם כל אחד ואחת מאיתנו לא ייקח אחריות- המצב יחמיר ונמצא עצמנו בגל הידבקות.אני שב ומבקש- מי שלא צריך להיות בחוץ- נא להישאר בבית.אנחנו כרשות לוקחים אחריות על המצב ונפעל במספר מישורים" .

עוד הודיע אוחנה שהחל ממחר יום רביעי תלמידי כיתות ז עד י יעברו ללמידה היברידית כאשר חלק מהכיתות ילמדו מהבית הנחיה מפורטת תינתן על ידי המנהלים. אוחנה: "החל מיום חמישי נשוב להפעיל שעות נפרדות למבוגרים ברשתות השיווק, בין השעות שבע בבוקר ועד שמונה וחצי בבוקר . אני מבקש מכל מי שמתחת לגיל 60 לא להגיע לרשתות השיווק בשעות אלו.כמו כן במידת האפשר התפללו בבית או במרחב הפתוח במנייני מרפסות, תוך שמירת מרחק ומניעת התקהלות.החל ממחר צוותי הפיקוח והשיטור יגבירו אכיפה וסיורים במרחב הציבורי, ברשתות השיווק, בתי הכנסת והחניות ויוודאו אכיפה של מסיכות, שמירת מרחק וכלל הנחיות משרד הבריאות.אני שב ומבקש- הקפידו על ההנחיות, רק כך נמנע התפרצות שניה".

השאר תגובה

דילוג לתוכן