fbpx

בצפת רוצים לסיים בחמישייה הראשונה – ניצחון שמיני ברציפות לצפת במשחקי הבית

חמישה משחקים נותרו לקבוצת מ.ס צפת עד תום ולאחר הניצחון המותח על מכבי חדרה מדברים שם לסיים בצמרת.

456

צפת שממשיכה לנצל היטב את אולמה הביתי והשיגה מול חדרה את ניצחונה השמיני העונה ברציפות באולם הפיס,רוצה לנצל את מחזורי הנעילה לצבירת נקודות על מנת לנסות לסיים בחמישייה הראשונה. המשימה קשה לאור העובדה שצפת נחשבת לקבוצה חלשה מאוד במשחקי החוץ וניצחה רק פעם אחת. לצפת נותרו עד תום העונה שני משחקי בית ( מוצקין- עמק חפר) ובחוץ שלושה (כפר יונה-פתח תקווה -נשר).

5678

ניצחון הליגה התשיעי העונה של צפת שהושג לאחר מותחן שכלל שתי הארכות מול מכבי חדרה ועם תמיכה של ראש העיר,אילן שוחט ושל יוגב אוחיון ממכבי ת"א שישב ביציעים כאורחם של ליאור סרף ומעוז כחלון, סלל את הדרך לעונה נוספת של צפת בליגה הארצית.

חדרה הגיע לצפת מעודדת מניצחונה הסנסציוני על הטוענת לעלייה מכבי קריית מוצקין ולפי המחצית הראשונה שהסתיים ביתרון של החדרתים,43:39, היה ברור לחניכיו של המאמן המקומי שלום (פופי) חדד שלא יהיה קל לשמור על רצף ניצחונות הבית במיוחד ששתי הקבוצות ידעו שניצחון יביא אותם לחוף מבטחים. עם הבזאר, קלע מתן סונגו סל משווה לצפת,67:67 ושלח את הקבוצות להארכה.
המתח והמשחק מורט עצבים המשיך גם בהארכה שהסתיימה בשוויון הפעם מסל משווה של האורחים, מה שגרר להארכה שנייה. חדרה פתחה פער של 4 נקודות ואז בא בליץ בסיום של המקומיים שנשמר עד לניצחון המיוחל,88:91.

קולעי הנקודות לצפת: תומר ביתן – 17 נקודות, מעוז כחלון ומתן סונגו – 16 נקודות כ"א, ניס פלח – 14 נקודות, ליאור סרף – 11 נקודות, איתי אלון – 9 נקודות, אנדרו סאלופ – 8 נקודות.

דילוג לתוכן