fbpx

גיורא זלץ ראש מועצה אזורית הגליל העליון:"אנו מצפים לאמירה ברורה של הממשלה בעצירת הטרור החקלאי"

מיצג עצוב- שלדי הכלים החקלאיים הכבדים שהוצתו – מוצגים החל מהיום בצומת אגמון החולה- החקלאים קוראים למטיילים והתושבים בגליל להשתתף בדרישתם ממשלת ישראל למיגור הטרור החקלאי. 

די לטרור החקלאי- חקלאי הגליל וחברת ג"ג (גליל גולן) של החברה לפיתוח הגליל מציגים- חג עצוב לחקלאי הגליל, קוראים למטיילים והתושבים לצלם את שילדי הכלים שהוצתו, המוצגים סמוך לכביש 90 ליד צומת אגמון החולה בשטחים החקלאיים. להעלות ברשתות החברתיות – ולהביע הזדהות במאבקם ודרישתם ממשלת ישראל למיגור הטרור החקלאי לאומני, בתוך גבולות המדינה והשגת תקציבים לביטוח החקלאים באירועי טרור אלו, הגובים מחיר של מליוני שקלים- על גבם של החקלאים.

כזכור נערך ערב החג , מסע של משאיות, עליהן הוצבו הכלים שהוצתו ושלטי מחאה, שעברו בחיפה ליד ביתו של שר האוצר כחלון, בכיכר רבין בת"א, ליד ביתו של השר לביטחון פנים ארדן בסביון, ליד ביתו של שר החקלאות אריאל בכפר אדומים ובכנסת. זאת במחאה על אוזלת ידה של ממשלת ישראל בנושא הטרור החקלאי. אף אחד מהשרים לא מצא לנכון לצאת אל החקלאים .

גיורא זלץ ראש מועצה אזורית הגליל העליון אמר:"קריאתנו לממשלת ישראל לעצור את הטרור החקלאי שקיים בצפון ובדרום. אנו מצפים לאמירה ברורה של הממשלה, כאשר זו מגובה בתקציב משמעותי, שיהווה פיצוי לחקלאים על הנזק שנגרם, וכדי שהחקלאים יוכלו לחזור מיד לעבודה – זהו המסר הנכון לכנופיות הפשע שפועלות בלא חשש והפרעה" עופר גרשוביץ מנכ״ל ג"ג (גליל גולן) של החברה לפיתוח הגליל ציין כי כלי החקלאות של חברת ג"ג הוצתו זו הפעם השלישית!!

דילוג לתוכן