fbpx

דורית אוחנה: " זה היה מאתגר – תודה לכל התומכים – עכשיו לעשות הכל על מנת להביא לניצחון גדול של הליכוד"

16 שעות לאחר סגירת הקלפי בפריימריז של הליכוד ולאחר מתח רב אצל המתמודדים הוותיקים, החדשים והאלמוניים, יש לבנימין נתניהו רשימה לכנסת.

צילום: באדיבות דורית אוחנה.

כ-80 אלף מתפקדי הליכוד הכריעו כיצד תיראה רשימת המפלגה לכנסת ה-25, ובחרו למקום הראשון, אחרי יו"ר התנועה בנימין נתניהו, את יו"ר הסיעה, יריב לוין. אלי כהן, דוד אמסלם, אמיר אוחנה, יואב קיש ומיקי זוהר זינקו ממקומות נמוכים יותר אליהם נבחרו בפריימריז הקודמים והתברגו בעשירייה הראשונה. דורית אוחנה אשתו של ראש העיר צפת, שוקי אוחנה התמודדה על משבצת אשה חדשה במקום ה-25 ונתנה פייט לטלי גוטליב שתהיה חברת כנסת בבחירות הקרובות. אוחנה זכתה למעל 7200 קולות כשהיא מותירה אחריה מתמודדות וותיקות.

למרות שלא הצליחה להתברג ברשימה הריאלית לכנסת, אוחנה לא מאוכזבת מהתוצאות. "אני מסכמת את המרוץ בפריימריז כחוויה. זה היה מסקרן, מאתגר. יצא לי לפגוש את מתפקדי הליכוד הנהדרים כמעט בכל נקודה אפשרית". עוד מוסיפה אוחנה כי הרשימה הסופית לכנסת היא רשימה מצויינת וצריך לעשות הכל על מנת להביא לנצחון סוחף של הליכוד". אוחנה לא שכחה להודות למצביעייה, לתומכיה ולכל מי שסייע לה בפריימריז. וכמובן הודתה לתמיכה של בעלה ומשפחתה המורחבת. דוידי הרמלין לא הצליח אף הוא להתברג ברשימת הליכוד. את משבצת הגליל והעמיקים כבש, נסים ואטורי.

השאר תגובה

דילוג לתוכן