fbpx

דיבייט בצפת: שידור חי לארה"ב ויום הולדת למנהלת המחוז הצפוני במשרד החינוך

בית הספר הרב תחומי מנחם בגין בצפת המשיך את המסורת השנתית שלו בהפקת ערב דיבייט (אומנות השכנוע) כי שהם יודעים – גרנדיוזי ומרהיב.

דיבייט

מאות תלמידים, הורים אורחים וצופים הצטופפו בהיכל התרבות בית יגאל אלון בצפת כדי לחזות ב-12 מתלמידי בית הספר המוכשרים שהתמודדו זה מול זה מכל שכבה בשפה האנגלית ומנסים לשכנע את צוות השופטים שהם הטובים ביותר באומנות השכנוע.

צוות השופטים כלל גם שופטים מארה"ב מבתי הספר בסאן דייגו ופאלם ביץ' שצפו בשידור חי ולווייני מהאולם בצפת.

את האירוע המכובד כיבדו מנהלת המחוז ,ד'ר אורנה שמחון ומפקח המחוז, אמיר מיכאל שעבורו זה היה סגירת מעגל עם בית הספר בצפת אותו ניהל לפני עשור.

דיבביט 2

שמחון הופתעה ע"י מוטי כהן, מנהל אגף החינוך בעיריית צפת שהעניק לה פרחים ליום הולדתה החל היום. 

ראש העיר אילן שוחט בירך את מנהלת המחוז , איחל לה יום הולדת שמח  והודה לה על שותפות אמת המקדמת מצויינות ,הישגים וערכים.

ד'ר, שמחון הודתה למברכים: "החלומות שלי כמנהלת מחוז צפון התגשמו היום כאן בבית ספר. אני שמחה להיות פה,ראיתי בבית הספר כיצד בית הספר מכין אתכם לעולם המודרני, אני שקטה ורגועה כשאני רואה איזה נוער גדל ומתחנך בצפת, מנהיגי העתיד.  
תודה לראש העיר אילן שוחט למהל מחלקת החינוך מוטי כהן ולמנהל בית הספר עופר זפרני על עשייה חינוכית מפוארת,תודה לצוות המורים הצועד אתכם יד בעד הורים תמשיכו להיות גאים בילדכם תלמידים יקרים אני גאה בכם!".

דובר המחוז דויד גורלי מציין כי חבר שופטים בינלאומי ובראשותו  ד'ר רחל טל רכזת לימודי האנגלית ברשת עמל התרשמה מ'המתווכחים'.

דילוג לתוכן