fbpx

דייויד ברוזה, יסמין לוי, אורי בנאי וטריפונס האומנים המרכזיים בפסטיבל הלאדינו בצפת

אמרגני פסטיבל הלאדינו פרסמו את רשימת האומנים שייטלו חלק בפסטיבל שייערך שלושה ימים בצפת החל מ-20 לחודש. לאחר שבצפת קבלו באכזבה את אי בואה של הזמרת היווניה, גליקריה שביטלה את סבב הופעותיה בארץ הציגו רפרטואר עשיר.

בעיריית צפת יחד עם חברת ההפקה בנו תוכנית אומנותית עשירה במיוחד הכוללת שורה ארוכה מאוד של מופעים ואומנים מובילים. בין הייתר מדובר בזמרת הלאדינו המובילה בישראל יסמין לוי, דיוויד ברוזה, שמעון פרנס, גלית גיאת, טריפונס, קובי זרקו, אורי בנאי, דיונוסיס, אהרון פררה, נדב שטיינברג, דגנית דדו, מוני ארמוזה, חיים קוזניץ, גל יוסטר עם הרכב קובני מיוחד, תזמורת מקאמת ועוד!. הפרוזנטור של צפת בשנתיים האחרונות גיא זו-ארץ שהנחה את פסטיבל הלאדינו הראשון בצפת ייעדר מהפסטיבל.

 ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה: ״שקדנו על תכנית אומנותית עשירה ונרחבת שתעניק לבאי הפסטיבל ותושבי העיר חוויית לאדינו יוצאת דופן. אני שמח שהצלחנו להביא שורה ארוכה של אמנים מהשורה הראשונה ולאחר תקופת הקורונה להחזיר את התרבות בצורה נרחבת לבירת הגליל. אני מזמין את עם ישראל לחגוג איתנו בפסטיבל הלאדינו הבינלאומי השלישי בסמטאות הקסומות של צפת".

השאר תגובה

דילוג לתוכן