fbpx

דרמה לילית: שחקן נוער מהפועל צפת נפצע מחלון במהלך משחק בטבעון – הועבר לרמב"ם

הלם בקבוצת הכדורסל של הפועל צפת. במהלך משחק ליגה שנערך ביום שני באולם הפיס בטבעון שם התארחה צפת למשחק מול הקבוצה הביתית הפועל מרנין טבעון, נפצע כדורסלנה של צפת, צחי יתח לאחר שנתקל בחלון.

במהלך המשחק כשנותרו 8 דקות לסיום, ניסה יתח לחלץ כדור ומההדף של הריצה נתקל בחלון זכוכית האולם. מעוצמת המכה החלון נשבר וזכוכית ננעצה בגרונו לכיוון הפה. השחקן החל לאבד דם רב. שופטי המשחק והמאמן שי קדוש, ניגשו אל השחקן והחלו לתת לו טיפול ראשוני. במקביל הוזמן אמבולנס של מד"א. קפטן הקבוצה, ירין אראל, התלווה אל השחקן בדרכו לטיפול במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. המשחק הופסק, השחקנים שחוו חוויה לא נעימה נשלחו ברכב הקבוצה לבתיהם. מאמן הקבוצה, שי קדוש וגידי לפבר מהנהלת המועדון המתגורר בחיפה שהו עם השחקן עד שהגיעו בני משפחתו לשהות עמו את הלילה. מהמרכז הרפואי ברמב"ם נמסר כי יתח נתפר והועבר למחלקת פה ולסת במצב קל עם חתך בצוואר ובלשון. 

בקבוצה מאמינים שלשחקן היה נס גדול וזה יכול היה להסתיים אחרת. "זה פספס במילימטרים את העורק ויכול היה לגרום למותו", סבור המאמן קדוש שפרגן לשופט המשחק,הריני כליפה על הטיפול הראשוני בשחקן. 

למאמן קדוש יש טענות קשות על איגוד הכדורסל שאישר את האולם בטבעון כשמסביב חלונות זכוכית ולא מפלסטיק כפי שהאיגוד עצמו דורש. "במידה והשחקן היה נופל מהחלון כלפי החוצה, הוא היה נופל אל מותו מגיבה של 8 מטר",מוסיף קדוש שלא מתכוון להגיע למשחקים בטבעון עד שלא יתוקנו הליקויים. יו"ר הקבוצה,חיים זינגר מתכוון לשלוח מכתב חריף לאיגוד הכדורסל ולדרוש הסברים. 

דילוג לתוכן