fbpx

ד"ר יונינה טובה מונתה למנהלת החדשה של מכון הרדיותרפיה בזיו בצפת

ד"ר יונינה טובה (61) נכנסה לתפקידה כמנהלת החדשה של מכון הרדיותרפיה במרכז הרפואי זיו צפת.היא הגיעה לצפת לאחר שנים של ניסיון בתחום ההקרנות באסותא רמת החייל ולאחר עשרות שנות ניסיון בשיקגו ובסן דייגו.

בתחילה היא ריכזה את הטיפולים בסרטן השד וכעת, כאמור, היא תנהל את מכון הרדיותרפיה בזיו, על כל הטיפולים הנעשים בו: סרטן השד, סרטן הערמונית ודרכי השתן וטיפולים מקלים לסרטן מפושט. מכון ההקרנות (הרדיותרפיה) במרכז הרפואי זיו צפת נחשב למכון עם הציוד הטכנולוגי החדיש ביותר בישראל ואליו הצטרפו מאז פתיחתו אנשי צוות מנוסים מאוד שגויסו מבתי החולים: רמב"ם, איכילוב, תל השומר ובלינסון – אנשי מקצוע מצוינים עם עשרות שנות ניסיון בתחומם. הצוות בחר להיענות לאתגר החדש של פתיחת שירות מציל חיים בצפון ולעבור לזיו ממרכזים אלה.

המטופלים במכון ההקרנות של זיו זוכים בטיפולים מקצועיים, במענה אישי רחב שכולל בין היתר ובמידת הצורך: פסיכולוגית, עובדת סוציאלית ותזונאית. מדובר בחוויה מחבקת, אנושית ומקצועית.ד"ר טובה שיכולה היתה להמשיך ולעבוד סמוך לביתה בתל אביב, בחרה לעשות למען בריאות תושבי הצפון ולקחה על עצמה את אתגר מכון ההקרנות של זיו. "גם לתושבי הצפון מגיעה רפואה שווה לזו הניתנת במרכז הארץ, במיוחד שמדובר ברפואה מצילת חיים כמו הרדיותרפיה.

חשוב שבתחום הזה יהיה מענה רפואי קרוב לבית, זמין יותר ובאיכות הכי טובה שיש. ראיתי שאני יכולה לתרום למקום הזה ולתת את המענה הרפואי הנדרש בעבור המטופלים ולכן נעניתי לאתגר הזה שבעבורי הוא כבוד גדול", אמרה ד"ר טובה והמשיכה: "יש לנו בזיו את הציוד הכי חדיש ומתקדם שיש וביחד עם צוות מקצועי ומיומן, אנו מעניקים טיפול בטכניקות המתקדמות והמדויקות ביותר. הקרנה היא אמנם דבר טכני, אבל חשוב להעמיד את המטופל במרכז ולהבין מה שחשוב לו ולמשפחה שלו ולהעניק להם את התמיכה שמעבר לטיפול – זוהי הגישה ההוליסטית בה אני מאמינה".

מנהל המרכז הרפואי זיו ד"ר סלמאן זרקא אמר: "בפני מכון הרדיותרפיה של זיו עומדים אתגרים רבים ומגוונים. אני סמוך ובטוח שהניסיון המקצועי העשיר של ד"ר יונינה טובה יסייע לנו לעמוד באתגרים וביעדים לחיזוק ולפיתוח המכון. אני שמח על חוות הדעת המחמיאות של המטופלים הרבים שמפרגנים לצוות המקצועי של מכון הרדיותרפיה ואנחנו ממשיכים לעשות הכל כדי להמשיך ולהעניק למטופלים שלנו את השירות הטוב ביותר – הן רפואית והן בכל המעטפת שמסביב. אנחנו בשיח מתמשך מול משרד הבריאות לקידום המכון בדמות רכש מאיץ נוסף והרחבת סל הטיפולים הניתן במכון. זהו תהליך הדרגתי שנקדם אותו במהלך השנה הקרובה". יצוין כי בביקורו במרכז הרפואי זיו בשבוע שעבר, שיבח נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ' את פעילות מכון ההקרנות של המקום ואת החלטתה של ד"ר טובה לוותר על עבודה נוחה וזמינה בתל אביב ולעלות צפונה כדי להעניק שירות מקצועי ומנוסה למטופלי המרכז הרפואי זיו.

השאר תגובה

דילוג לתוכן