fbpx

ד"ר עבאסי המנהל החדש בזיו: "אני מודה לכולם על האמון שניתן לי לעמוד בראשו של המרכז הרפואי הכי צפוני בישראל"

עכשיו זה רשמי. שלושה שבועות לאחר ההודעה על עזיבתו של פרופסור סלמן זרקא מניהול המרכז הרפואי "זיו" בצפת לטובת הםרויקטור הלאומי בקורונה, מונה כמחליפו ד"ר ענאן עבאסי ששימש בשנים האחרונות כסגן מנהל המרכז הרפואי זיו.

לד"ר עבאסי יש רקורד מרשים: הוא מילא שורה של תפקידי ניהול. בין השאר: שימש מנהל מערך גנטיקת עיניים במרכז הרפואי בני ציון בחיפה. כבר בגיל 34 מונה למנהל מחלקת עיניים בבית החולים הצרפתי בנצרת. הוא שימש כעוזר לראש חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים במשרד הבריאות ובגיל 40 מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי זיו. מזה זמן, הוא משמש כחבר במספר רב של איגודים מקצועיים ארציים ובינלאומיים. ד"ר עבאסי נחשב למנהל צעיר ונמרץ שדוגל בקשר ישיר ואישי מול צוותי המרכז הרפואי ובשיתוף פעולה מלא ושיח עם חברי הנהלת "זיו" ומנהלי המחלקות השונות. בשנים האחרונות ניהל ביד רמה ובהצלחה רבה את הסקטור הפרא רפואי של המרכז הרפואי זיו, את חדרי הניתוח שלו ושימש יו"ר של מספר רב של ועדות חשובות בניהול זיו. הוא 43 תושב עפולה נשוי פלוס 2 ילדים.

עם כניסתו לתפקיד מנהל המרכז הרפואי זיו, אמר ד"ר עבאסי: "אני מודה לכולם על האמון שניתן לי להוביל את 'זיו' ולעמוד בראשו של המרכז הרפואי הכי צפוני בישראל. עוד נכונים לנו אתגרים רבים – פרויקטים שהתחלנו בהם ועלינו לסיימם לרווחת מטופלינו ואורחינו ופרויקטים נוספים שנתחיל לבצע בקרוב. את המרכז הרפואי זיו מובילים אנשי מקצוע נפלאים מהשורה הראשונה, שכבר הוכיחו לאורך שנים את איכותם הטובה. אני גאה להוביל אותם אל האתגרים הבאים של כולנו. זה המקום להודות לפרופ' סלמאן זרקא שעשה רבות לקידומו של 'זיו' וכעת משמש כפרויקטור הקורונה של ישראל ומאחל לו הצלחה בתפקיד המאתגר".

השאר תגובה

דילוג לתוכן