fbpx

החלה שנת הלימודים בבית הספר למוסיקה מהמזרח מקאמאת בצפת – הקלות לסטודנטים המגוייסים בצו 8

אומנם לא בכל המוסדות בארץ נפתחו הלימודים עקב מלחמת חרבות ברזל וברובם יתחילו את הלימודים בימים הקרובים אך בבית הספר למוסיקה מהמזרח מקאמאת בלב העיר העתיקה בצפת לקחו בחשבון שהמוסיקה עושה טוב לנפש ולנשמה דווקא בימים כאלה ופתחו השבוע את שנה"ל תשפ"ד עם מספר שיא של מעל 100 סטודנטים למוזיקה.

צילומים: באדיבות מקאמאת בית הספר למוזיקה מהמזרח.

"אנו מאמינים כי החוסן הלאומי שלנו מבוסס גם על היכולת לקיים שגרת חיים מקדמת ומיטיבה. אנו בטוחים כי העיסוק במוזיקה ישרה על התלמידים והמורים רוגע וריפוי, להם אנו כה זקוקים בתקופה זו", ציין ניסים לוגאסי, מנהל בית הספר מקאמאת. 95 סטודנטים בחרו לפתוח את השנה במסלול לימודי מוזיקה מקיף המקנה תעודה. ועוד מעל ל-20 תלמידים בקורסי החוץ במקאמאת. 12 סטודנטים נמצאים עדיין בשירות מילואים פעיל. בית הספר מתפלל לשובם בשלום ובמהרה ויעשו כל המאמצים להקל על שילובם בלימודים בשובם.


צוות ההוראה במקאמאת מתרחב ומתחדש השנה במורים מהשורה הראשונה בעולם המוזיקה בישראל – פיראס עיסמי ילמד את המקאם הערבי בשנה א' וכינור ערבי, אייל אפשטיין ילמד קורס סאונד לשנה ג', מנדי ורטהיים ילמד קמנצ'ה אזרי ויוסי ברופמן ילמד קאנון טורקי. גם בתכנית הלימודים משולבים קורסים חדשים: קורס לזמרים בהנחיית מיכל חוטר. הקורס הפתוח בגרסה משודרגת בהנחיית מורן קנר יכלול השנה קבוצת מתקדמים וקבוצת מתחילים ויפתח ב1/1/2023. כבכל שנה יערכו בבית הספר לפחות חמש סדנאות אומן, בחודשים הקרובים יתארחו במקאמאת את עמרי מור, יסמין לוי והרב דוד מנחם לסדנאות עומק הפתוחות גם לקהל הרחב.
שנת הלימודים רק החלה השבוע, עדין ניתן להירשם ולהשתלב בלימודים עוד השנה. לפרטים 077-2345719.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן