המרוץ לכיסא החל: החיילים והמילואמניקים בוחרים היום מי ינהל את הרשות בחמש השנים הקרובות

שבוע לפני התאריך הרשמי לבחירות לרשויות המקומיות ( מלבד אותם רשויות מפונות שיצביעו בחודש נובמבר) יחלו ראשוני הבוחרים להצביע כבר היום (שלישי) ומדובר בחיילי צה"ל ומילואימניקים.

צילום: ארכיון דובר צה"ל.

הקלפיות הצבאיות יפעלו בין השעות 21:00-08:00, אך יש להתעדכן מראש במיקום הקלפיות לאותה יחידה שהחייל שייך ובשעות הפעילות שלה. ההצבעה נעשית באמצעות פתקי הצבעה ריקים. על פתק ההצבעה הצהוב ניתן לרשום בעט בצבע כחול את הבחירה לראש הרשות, על הפתק הלבן גם בעט כחול לרשום את הבחירה למועצה. ועל הפתק הכחול, במידה והחיילים רשאים להצביע לוועד מקומי, את הבחירה לנציגות הוועד.

ההזדהות תתבצע באמצעות תעודה צבאית אישית הנושאת את תמונת החייל (חוגר/קצין/נגד), או, אם אין לך כזו, באמצעות תעודת זהות או רישיון נהיגה בתוקף.משרתים שנמצאים בתוך רצועת עזה יוכלו להצביע בקלפיות צבאיות שיוצבו במקומות שייקבעו על פי תוכנית מבצעית. עדכון על מקום הקלפיות ומועד ההצבעה של מי שמשרת בעזה יימסר לחיילים ע"י מפקדי היחידות בסמוך למועד ההצבעה.

ביום הבחירות נפתחות קלפיות להצבעת חיילים במרבית היחידות והבסיסים בצה"ל. כמו כן יופעלו קלפיות ניידות שיעברו בין הכוחות על פי מסלול ומועד שנקבע מראש, ובין היתר גם בין היישובים בהם מבצעים חיילי צה"ל משימת הגנת יישובים. עליך להתעדכן מראש מול מפקדך הישיר או הקצין הממונה על המשימה ביום ובשעת הגעת הקלפי הניידת ליישוב שבו תבצע את המשימה.

למרות שבחלק מהיחידות יקיימו את ההצבעה שבוע לפני יום הבחירות, ספירת הקולות תתבצע יחד עם המעטפות של כלל הציבור ותחל בשעה 22:00 עם סגירת הקלפיות ביום הבחירות הכללי – 27 בפברואר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן