fbpx

הסמל של צפת פופי חדד בחוץ – העירייה החתימה מאמן חדש בלי ליידע את ההנהלה – מעמדו של קדוש לא ברור – ערן סער:"החלטה מבישה"

תם עידן, שלום (פופי) חדד אחד מהסמלים הכי גדולים של הכדורסל בצפת לא ממשיך עונה נוספת בקבוצת מ.ס. צפת. חדד שבעשור האחרון היה אחראי על החזרת תודעת הכדורסל בצפת לאחר קריסת הפועל צפת, ככל הנראה יתרכז בשנה הקרובה בלימודי תואר.

צילום: ארכיון – מלך גרסטל.

לטענת חבריו של חדד, ההחלטה להבאת מאמן אחר על חשבונו של חדד, נרקמה מספר מחזורים לסיום הליגה. עוד מוסרים מקורבים לחדד כי בעירייה ביקשו מחדד להשאר במועדון באמצעות תפקיד ניהולי או מקצועי, אך הוא טרם השיב. דרך אגב גם מעמדו של שי קדוש, מי ששימש כעוזרו של חדד בשנים האחרונות, עדיין לא ידוע. ליאור קרת מאמנה החדש של צפת, שימש עד לאחרונה כעוזרו של בראד גרינברג מאמן אלופת היורוקאפ, עירוני נס ציונה. בעבר עבד בבני הרצליה וקודם המעבר לנס ציונה שימש כשש שנים כמנהל מחלקת הנוער של הפועל גלבוע/מעיינות. החתמת קרת, התקבלה בהפתעה ע"י הנהלת צפת שלטענתה לא ידעה על החתמת המאמן.

עבור קרת הגעתו לצפת מעין סגירת מעגל עם ראש העיר, צפת שוקי אוחנה. קרת אימן את דביר בנו הצעיר של אוחנה המשחק כיום בצפת בעת ששיחק בהפועל גלבוע/מעיינות. ערן סער שחקנה לשעבר של הפועל צפת בימיה היפים שאף שיחק לסרוגין במספר קבוצות עם חדד וקדוש, לא אהב את ההחלטה של צפת שלא להמשיך עם השניים. סער: "החלטה מבישה – כמה נמוך אפשר עוד לרדת ? פופי ושי אגדות שרק הביאו את הקבוצה בצפת להשגים חסרי תקדים! מהלך מכוער ביותר". עוד הוסיף, סכער: " אין לי צל של ספק שזה יחזור אליהם כבומרנג , אני בטוח שיצא שכרם בהפסדם!. לגבי המאמן החדש , אני לא מאשים אותו, אני מאחל לו את מלוא ההצלחה, לצערי הוא נפל בין הכיסאות" . סער סבור שההנהלה צריכה להתפטר וללכת הביתה. שלום (פופי) חדד סרב להגיב. מעיריית צפת, טרם נמסרה תגובה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן