fbpx

רוצה להיות נינג'ה? איך הנוער מתאמן לאחר השפעת התוכנית

הוגי תוכנית האימונים נינג'ה לא חשבו על ההשפעה המטאורית של תוכנית זו ואיך הנוער מתאמן לאחר שהוא צופה בה שוב ושוב.

מסלול נינג'ה

מסלול נינג'ה הוא מסלול ארוך הכולל הרבה מאד אתגרים ספורטיביים לאורכו. מי שצופה בטלוויזיה באדיקות אחר כל פרק הם בני הנוער שמעוניינים לבצע פעילות זהה. לכן הם עוקבים באופן אובססיבי אחר כל מה שקורה בתוכנית. כאשר הם רואים זאת בשידור חי הם כל כולם בתוך המסך, מעודדים את המתאמן שהוא הפייבוריט שלהם, מאושרים כשהוא מצליח לעבור את כל המכשולים ועצובים יחד אתו כאשר הדרך לא הצליחה לו.

אימוני נינג'ה בעיר

בעיריות, ביישובים ובקיבוצים זיהו את הצורך של בניית מסלול נינג'ה עבור הנוער לאור הרצון העז שלהם להתאמן. לכן נבנו מסלולים שונים בכל מקום ורובם זהים למסלולים שנראים על המסך באחת העונות של תוכנית פופולרית זו.

הנוער מאושר מהעובדה שיש מסלול נינג'ה בסמוך למקום המגורים שלהם ולכן הם מגיעים כל יום או כל כמה ימים כדי להתאמן שוב ושוב. על המסך הכול נראה קל אך כשהם רצים, מטפסים וקופצים בין המתקנים בשלבים השונים, הם רואים עד כמה זה קשה ולכן זה מצריך מהם אימונים רבים. בהתחלה הם לא מצליחים לסיים את המסלול או שלוקח להם זמן רב מהפעלת הבאזר ועד ההגעה לסוף המסלול אך הכול עניין של אימונים, שיפור של היכולות ושל המסוגלות.

שיפור הכושר האישי

הרצון של בני הנוער להצליח יוצר התמדה עצומה ולכן הם מגיעים שוב למסלול הנינג'ה הקרוב לביתם וגם לאלו הרחוקים מביתם והם עולים על המתקנים פעם אחר פעם, עד שהם מצליחים לסיים בהצלחה את כל אחד מהשלבים. לאחר מכן הם מעוניינים לשפר את הזמנים שלהם ולכן מאימון לאימון הזמן מהלחיצה על הבאזר ועד סיום המסלול מתקצר.

אימונים לקראת השירות הצבאי

סדרת האימונים הזו מתאימה מאד גם לבני הנוער שמעוניינים לשפר את הכושר הגופני והקרבי שלהם לקראת הגיוס לצבא. לכן הם מתאמנים בדרך כלל כל החברים יחד, מדרבנים זה את זה ועושים כל שניתן כדי לשפר את ההישגים שלהם.

כאשר בני הנוער הגדולים מתאמנים, זה סוחף גם את בני הנוער הצעירים יותר וכך לאט לאט נראים על המסלולים גם הצעירים שמעוניינים מאד לשפר את היכולות שלהם.

כך הגדולים מלמדים את הקטנים יותר, מייעצים להם מה כדאי להם לעשות ומעניקים להם הכוונה לאור הידע שהם כבר ספגו במהלך האימונים המפרכים. תוכנית הטלוויזיה הזו נתנה דחיפה גדולה מאד לבני הנוער לבצע אימונים ספורטיביים הישגיים וקשים ובכך יצרה שיפור משמעותי של דרגת הכושר הגופני שלהם וגם יצרה רף גבוה יותר מתוכנית לתוכנית וכך הם משפרים את המסוגלות שלהם.

השאר תגובה

דילוג לתוכן