fbpx

התחיל לעבוד: שוחט סייר בעכו ונפגש עם ראש העיר – שמע על ההשלכות ממבצע שומר חומות וגיבוש המלצות לחיזוק העיר כמעורבת

מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אילן שוחט נפגש היום (שלישי) עם ראש עיריית עכו במטרה לשמוע את השטח בעקבות ההשלכות החברתיות והבטחוניות ממבצע שומר החמות וגיבוש המלצות לחיזוק עכו כעיר מעורבת.

מצולמים מימין לשמאל: אילן שוחט מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, שמעון לנקרי ראש עיריית עכו, אלי חביב מנהל מרכז צעירים עכו, הרב יוסף ישר רב העיר עכו.

שוחט עד לא מכבר חבר מועצת העיר צפת וקודם לכן ראש העיר וכיום מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, התייחס לביקור: ״החיבור עם השטח הוא חלק בלתי נפרד מהבנת המציאות ובמיוחד בנושא כה רגיש של ערים מעורבות, לכן חשוב לנו לשמוע את המנהיגות המקומית בעכו ולזהות את הצרכים הייחודים המאפיינים את העיר, טרם הכנת המלצות לשר בנושא ערים מעורבות וגיבוש סופי של התוכנית״.

במסגרת הסיור התקיימה חנוכת מתחם העבודה המשותף הראשון בעכו, ״קליקה עכו״ אשר ממוקם במרכז הצעירים שהקים המשרד בעיר, כחלק מחיזוק היזמות והתעסוקה בעכו. מתחם העבודה יתן מענה ליזמים ולצעירים מעכו והסביבה ומשתרע על שטח של 260 מ"ר, מכיל 12 עמדות עבודה פתוחות, 8 משרדים סגורים, חדר ישיבות ומטבחון, לצד שירותי תוכן, חדרי ישיבות מצוידים במערכת תקשורת מתקדמת המאפשרת שיחות וידאו ויצירת קשר עם מתחמי עבודה משותפים נוספים, מנטורינג, הרצאות מקצועיות בנושא קידום עסקים, פיתוח כלכלי ועסקי, מיסוי לעסקים קטנים, שיווק באינטרנט ועוד. בדומה למתחמי עבודה משותפים דומים שהוקמו על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל העלויות ב״קליקה עכו״ מופחתות באופן משמעותי לעומת מתחמים דומים בארץ העלות החודשית לעמדת עבודה פתוחה רק 400 ש״ח והעלות החודשית למשרד רק 800 ש״ח.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "אין ספק שעכו, כעיר מעורבת מתמודדת עם אתגרים ואני שמח על הפגישה עם אילן שוחט מנכל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בעניין זה. במקביל אנו עושים הכל כדי שליזמים הצעירים תהיה נחיתה רכה עם פתיחת העסק החדש ולכן בנוסף למתחם העבודה המשותף שהינו בעלות מופחתת הם יזכו גם לליווי עסקי כדי להצליח בעסק שלהם".

השאר תגובה

דילוג לתוכן