fbpx

המומחים של סטיקי מסבירים: כך מתקינים מדבקות לחלונות

החלטתם להוסיף הצללה לרכב שלכם או לפנק את הנהגים בצי המסחריות של חברתכם? בכל מקרה, מדבקות לחלונות מאפשרות לכם לחסוך בהוצאות המיזוג ולהוסיף שיק בקלות. הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו איך גם אתם תוכלו להתקין מדבקות לחלונות באופן קל ופשוט.

קודם כל: נקו את החלונות

בכדי שלא תהיה חציצה כלשהי בין החלון למדבקות, חשוב שהחלונות יהיו נקיים לחלוטין. שווה לבצע את ההדבקה רק אחרי שהרכב עבר שטיפה מסודרת ושהחלונות יהיו ללא כתמים או שאריות אבק. בצורה זו תוכלו להצמיד את מדבקות לחלונות בצורה אופטימלית וליהנות ממדבקות שיישארו לכם למשך זמן רב ולא יתקלפו לאחר הגשם הראשון.

הסירו את המעטפת של המדבקות בעדינות

לאחר שהרכב שלכם מוכן ויש לכם מדבקות בגודל שמתאים לחלונות שלכם, מומלץ לשטוף ידיים וליבש אותם באופן מלא. עכשיו, תוכלו להסיר את המעטפת של המדבקות בעדינות ולחשוף את הצד הדביק לחלונות שלכם. שימו לב שאתם עדיין אינכם מדביקים הלכה למעשה אלא רק מוודאים שפעולת ההדבקה תעבור ללא כל בעיות ושתוכלו לעשות אותה בעצמכם.

הדביקו את המדבקות לחלונות

בכדי לבצע התקנת מדבקות לחלונות באופן קל ופשוט, כדאי לכם להחנות את הרכב באזור מוצל אשר יאפשר לכם לבצע את העבודה בקלות ובנינוחות. כעת, סגרו את החלונות באופן הרמטי והצמידו את תחתית המדבקה לתחתית החלון. הדביקו את המדבקות לחלונות מלמטה למעלה – בתנועה חדה ובמהירות סבירה תוך כדי שאתם מונעים כניסה של בועות אוויר. בועות אלו עלולות לסכן את איכות ההדבקה ולפגום בתוצאה הסופית.

בדקו את איכות ההדבקה 

עברו עם היד שלכם על האזור של ההדבקה ובדקו שהמדבקה מודבקת באופן מושלם על החלונות של הרכב. שימו לב שהקצוות של המדבקה צמודות לזכוכית ובמידה שאין כך, אתם יכולים להצמיד אותם למשך כמה שניות עם האצבעות שלכם. לבסוף, פתחו וסגרו את החלונות שלכם ושימו לב שהם עובדים באופן תקין ושאין כל הפרעה לפעילות התקינה של החלונות.

הסתבכתם? פנו לאיש מקצוע!למרות שפעולת ההדבקה אינה מסובכת, לעיתים אנו רוצים שבעלי מקצוע יעזרו לנו ליהנות מחוויית שירות אופטימלית. במקרים כאלו, הפקידו את הרכב שלכם לכמה שעות במקום אשר מתמחה בעניין וחזרו לקבל אותו ביחד עם מדבקות שמשדרגות אותו – כבר באותו היום. העניין לא יקר באופן משמעותי ורבים מעדיפים לעשות כך, אז אתם יכולים להרגיש אתם לגמרי לא לבד בעניין. אנחנו בחברת סטיקי נשמח לעזור 😊

השאר תגובה

דילוג לתוכן