fbpx

וותיקי מרום הגליל נחלצו מפיגור וניצחו 4:3 את וותיקי בניטה ק"ש

שבוע לאחר שניצחו בסיבוב הראשון של הגביע, רשמו וותיקי מרום הגליל ניצחון נוסף הפעם במחזור הראשון של הליגה. במשחק רב שערים שנערך בק"ש ניצחו חניכיו של זאביק זוויגי ממרום הגליל את המקומיים, קבוצת בניטה ק"ש, 4:3.

מייד עם פתיחת המשחק הוליכו הביתיים, 0:1. עשר דקות לאחר מכן, השוותה מרום הגליל ל-1:1 מרגלי קדם לוי שהשתלט על ריבאונד לאחר החמצת פנדל ומקרוב בעט פנימה. בשער מוקדם של בניטה ואחרי עשר דקות פנדל למרום הגליל אודי בועט והשוער של בניטה שהגיע מליגה ג בשלומי עוצר חוזר על הריבאונד קדם לוי ועושה 1:1.
במרום הגליל לא מספיקים לחגוג והשופט שורק לפנדל לזכות בניטה ק"ש הקפטן אליאב מלכה כובש ושולח את קבוצתו למחצית ביתרון, 1:2.


המחצית השניה נפתחת בלחץ גדול של מרום הגליל, אך דווקא מהצד השני כובשים שער ועולים ליתרון מבטיח, 1:3. דקל סויסה וגיא ארביב המנהל המיתולוגי של מרום הגליל נכנסים למשחק ומביאים לשינוי. רני ספ בצמד נגיחות מביא לשיוויון, 3:3. את נגיחת המשחק שהביא ניצחון למרום הגליל, נגח דקל סויסה לאחר הגבהה של קדם לוי, 4:3.
קבוצת הותיקים וההנהלה מבקשים להודות מקרב לב ליוסי פרץ תושב אביבים בעל ה"HOME צפוני" בקרית שמונה על תרומת תלבושות המשחק היפות בנדיבות ואהבה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן