fbpx

ויקי אלקבץ:"חברי המועצה בצפת צריכים להצביע בעד יציאה מפלג הגליל"

שבוע לאחר שראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, פנה במכתב לראש הממשלה בדרישה לפרק את תאגידי המים ולהחזיר את השליטה במים לרשויות כמו בעבר על מנת להוזיל את התעריפים, היחסים בין העירייה לתאגיד פלג הגליל עולים על שרטון מה שעשוי להוביל למאבק חריף בין הצדדים.

ראש העירייה, אוחנה עדכן את חברי מועצת העיר בהתפתחות האחרונה: "פניתי לראש הממשלה בנושא, אנחנו חייבים לבצע שינויי בנושא ושתצא מכאן אמירה של מועצת העיר שאנחנו דורשים לבצע שינוי כאשר יש שלוש אופציות מרכזיות על השולחן: מעבר לניהול אחר של השלטון המקומי באמצעות משכ"ל וכו', אופציה שניה- להעביר את הפעילות חזרה לרשויות ואופציה שלישית לאחד תאגידים כך שיהיה צמצום של משרות ובעלי תפקידים שיאפשרו הורדה משמעותית במחיר המים. המחיר היום לא הגיוני וזה פשוט לא ייתכן. אלחם בכך עד הסוף, אשמח מאוד שנצליח להביא בשורה לתושבי צפת בסוגיה הזו". בתום דבריו הצביעו חברי מועצת העיר בעד ההצעה ובכך מועצת העיר הביע את דעתה על הפעילות של התאגידים וחיזקה את ידיו של ראש העיר במאבק נגד פעילותם.

חברת מועצת העיר, ויקי אלקבץ שלאחרונה לא הסתירה את שביעות רצונה מהתנהלות התאגיד וממחירי המים אמרה בישיבה."אני מבקשת מכל חברי מועצת העיר להצביע בעד יציאה מפלג הגליל ולהחזיר את הפעילות של המים לעירייה. אין יחס לתושב, השירות לא טוב ואנשים נאלצים לשלם מחירים מאוד מאוד גבוהים, הם (פלג הגליל) קונים מים ב – 30 אגורות לקוב ומוכרים ב 8-11 שקלים לקוב!". מתאגיד פלג הגליל טרם נמסרה תגובה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן