fbpx

טובא דורסת – חצור מגמגמת – קצרין מתאוששת

לאחר 4 מחזורי הפתיחה, הפועל בני טובא, ממשיכה לשמור על מטרתה לרוץ לעלייה לליגה ב'. הקבוצה שומרת על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. 

במשחק חוץ שנערך בתרשיחא הביסו חניכיו של המאמן יוסי סופר את הפועל המקומית,6:1. במחצית התוצאה הייתה,3:0. לטובא כבשו: אכרם הייב (2), סהר דהן -1,יחיאל כהן-1,מאור סויסה-1ולואי הייב. במחזור הבא תארח טובא את מכבי אחווה ירכא הממוקמת במקום הרביעי וטרם הפסידה העונה. 

קבוצת מ.ס חצור שצירפה לשרותיה מספר שחקנים בעלי רקורד בליגות גבוהות, בראשם, החלוץ שמואל אביגדור, איכזבה כשסיימה בנהריה בתיקו, 3:3 עם האחרונה בטבלה הפועל נהריה .זה היה תיקו שני לקבוצת, מ.ס. חצור בארבעת מחזורי הפתיחה. חצור הוליכה במשחק 3 פעמים ולא שמרה על יתרונה. עד לדקה ה-90 חצור הוליכה,3:2 וספגה שער בתוספת הזמן. לחצור כבשו: צחי בוגטוס,בן שמואלי,אלי לגזיאל. במחזור הקרוב תארח חצור את צעירי בענה. 

מכבי קצרין הקבוצה מהגולן בעונתה הראשונה שפתחה את הליגה ב-2 הפסדים רצופים, התאוששה יפה והשיגה ניצחון שני ברציפות. שחקניו של המאמן מישל אלקסלסי, ניצחו בחוץ בנחף את צעירי בענה,3:0. במחזור הבא תארח קצרין את הפועל חורפיש. 

דילוג לתוכן