fbpx

יו"ר ההסתדרות ניסנקורן:"פרי הגליל הוא סמל ומופת במאבק למען התעסוקה בצפון"

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הגיע בראשית השבוע לסיור עבודה בחצור הגלילית וסייר במפעל "פרי הגליל" שם נפגש עם יו"ר ועד העובדים, מוטי חזיזה.

unnamed

"מפעל פרי הגליל הוא סמל ומופת במאבק למען התעסוקה בצפון"  כך אמר יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן  עם הגיעו למפעל. ניסנקורן מלווה ביונה פרטוק יו"ר מרחב גליל עליון בהסתדרות נענו להזמנתו של חזיזה לבקר במפעל.

"במרחב גליל עליון ובכל מאבק עובדים עובדי פרי הגליל הם סמל לנחישות ועוצמה" אמר יונה פרטוק והוסיף: "אנחנו מחויבים לשמור על המפעל ועובדיו וכך נעשה ככל שנידרש, בכל מקומות העבודה במרחב גליל עליון".

עובדי מפעל "פרי הגליל" לא הצליחו להסתיר את התרגשותם למראה האורח שהגיע להתרשם מעובדי המפעל ומקווי הייצור שוקקי החיים. את הסיור הוביל יו"ר הועד מוטי חזיזה ומדבריו ניתן היה להבין כי מבחינתם אבי ניסנקורן הוא האיש שימשיך להוביל את ההסתדרות הכללית עוד שנים רבות: "ההסתדרות במרחב גליל עליון בראשותו של היו"ר יונה פרטוק היא הגב של העובדים, הם האנשים שדואגים לנו יום יום ושעה שעה ואין אחרים מלבדם" ציין חזיזה וביקש לחזק את ניסנקורן ופרטוק לקראת הבחירות להסתדרות שיערכו בחודש מאי.

בשיחה עם אושיק אפרים מבעלי המפעל התבשר ניסנקורן שמפעל פרי הגליל מבטל את העסקת עובדי הקבלן ופועל לקליטה מלאה של עובדי הניקיון והשמירה ועל כך הגיב בסיפוק: "עכשיו גם קולטים את עובדי הקבלן להעסקה ישירה. אנחנו מחוייבים לחיזוק התעשייה כחול לבן ועובדיה, חיזוק התעסוקה והפריפריה ונמשיך להוביל שינוי חברתי וצמצום פערים"  סיכם ניסנקורן.

משם המשיכו יושבי הראש ונפגשו לשיחה פתוחה עם עשרות חברי ועדים שהגיעו מכל רחבי הגליל העליון. בפתח הדברים אמר יונה פרטוק כי לעובדי המרחב גב חזק וטיפול מקצועי ומסור של עובדי מרחב גליל עליון בהסתדרות: "יש כאן צוות מנצח בקרית שמונה, חצור הגלילית וצפת. עובדי המרחב פועלים בהצלחה ימים ולילות לשמירה על זכויות העובדים וכך נמשיך לעבוד לחיזוק הוועדים".

ניסנקורן מצדו שטח את "האני מאמין" שלו בהובלת ההסתדרות הכללית כארגון החברתי הגדול במדינה. "לא רק עובדים" אמר יו"ר ההסתדרות והוסיף: "גם קשישים ובעלי מוגבלויות זקוקים לתמיכה שלנו, יש חסמים שקשה לפרוץ אבל אני מסמן מטרות ופועל בנחישות מול משרדי הממשלה והכנסת ובעזרת הגיבוי שלכם העובדים אנחנו יכולים להשיג המון. הצלחנו להעלות את שכר המינימום מ4300 ₪  ל-5300 ₪ והשינוי הזה כבר מורגש בקרב 800 אלף בתי אב במדינת ישראל המשתכרים שכר מינימום.  מדובר בהישג עצום", סיכם יו"ר ההסתדרות.

דילוג לתוכן