fbpx

מתקן מתח מקבילים – כל היתרונות

כשאנחנו רוצים לקנות מכשיר כושר אנחנו צריכים לחשוב על מה נשיג בתמורה. ככל האפשר אנחנו צריכים לחשוב על התמורה הגבוהה ביותר עבור המחיר. התמורה הגבוהה באה לידי ביטוי באימון עצמו, בעניין שהוא יוצר אצלנו וכמובן בהשפעה הנפשית.

מתקן מתח מקבילים מאפשר לנו לבצע תרגילים עם או בלי מאמן. אנחנו יכולים לבצע עליו תרגילים שונים וכיוון שאנחנו משתמשים בגוף שלנו, אנחנו לא מעמיסים על עצמנו יתר על המידה וככל שנתחזק נצליח לבצע כל תרגיל יותר פעמים ובצורה מאתגרת יותר. אלו הם שבעת היתרונות של מתקן מתח.

מגוון תרגילי כושר 

נתחיל מכך שמתקן המתח מאפשר לבצע מגוון רחב של תרגילי כושר וכל זאת בלי להשתמש בכמות מכשירים. מדובר באחד המכשירים ההכרחיים לכל אימון כושר איכותי ולכל מי שרוצה להגיע להישגים גבוהים ולגוון את האימון, בשל רצון להשיג תוצאות רחבות ובשל הרצון להעלות את העניין באימון, זה בהחלט המכשיר הנכון.

שימוש במשקל גוף לאימון 

ישנו יתרון גדול לאימון משקולות אך תמיד חשוב לוודא כי אנחנו לא מעמיסים על עצמנו יתר על המידה. מתקן מתח מקבילים מאפשר לבצע תרגילים מגוונות וכל זאת בלי להפעיל לחצים שהם מעבר למשקל שלנו. אנחנו יכולים להגיע לתוצאות מצוינות וכל זאת באימון שמתאים בדיוק למידותינו וליכולות שלנו.

חיזוק שרירי ליבה 

הגוף שלנו זקוק לשרירי ליבה חזקים. שרירי הבטן לא רק נראים נפלא אלא שהם חשובים מאד לכל מה שנוגע לבריאות הכללית שלנו. שרירי ליבה חזקים מפחיתים כאבי גב ופגיעות גב. הם עוזרים ליציבה הכללית שלנו והם משפרים את ההרגשה הכללית. מתקן מתח מקבילים יכול להביא איתו יתרונות רבים ומתקן אחד.

חיזוק היציבות הכללית של הגוף

הגוף שלנו צריך להיות יציב בשעת אימון ואחריה. האימון שלנו יכלול בדרך כלל לא רק עבודה על המתח כשלפעמים אנחנו עשויים לבצע תנועות שיכולות להיות מאתגרות ובתנועה לא נכונה להוביל לפגיעה. ברגע שהגוף יציב התוצאה הכללית היא ביצוע אימון טוב יותר ובתוך כך פחות נפילות ופציעות.

שיפור האחיזה 

אחיזת המתח חשובה לא רק לתרגול על המתקן עצמו אלא גם לאימון משקולות. כל מי שרוצה לחזק את עצמו וכל מי שמבצע הרמות והנפות, כולל שימוש בקטבל, צריך לחשוב על האחיזה עצמה. מתקן מתח יכול להיות מצוין גם לשיפור האחיזה וכשזו מתחזקת גם אימונים אחרים, שאינם על המתח, מתבצעים בדרך טובה יותר.

אפשרויות אתגר מגוונות 

רבים מאיתנו זקוקים לעניין במהלך האימון. היתרון של מתקן מתח מקבילים הוא שאנחנו יכולים לבצע באמצעותו תרגילים שונים, לעבוד על קבוצות שרירים שונות ולא רק להשיג תוצאות מרשימות אלא גם להוסיף עניין לאימונים השגרתיים. עניין יכול להגביר את המוטיבציה ולכן אין לזלזל ביכולות של מתקן המתח.

תרומה לבריאות הנפש

אפשר להשתמש במתקן המתח כחלק מתוכנית האימונים הגדולה שלנו ואפשר להשתמש בו מדי פעם גם בלי להחליף לבגדי ספורט. באימונים ״ספונטניים״ (שאינם מחליפים את האימונים השגרתיים שלנו) אנחנו יכולים להשיג הפגה מידית של המתח הנפשי. אימון ובתוכו אימון על מתקן המתח יכול לתרום לבריאות הנפשית שלנו.

רכישת מתקני כושר

ישנה כתובת אחת לרכישת מתקני כושר מכל הסוגים. ספורט סטוק, החנות הגדולה והמקצועית שמעמידה לרשותנו מגוון רחב של מכשירים לצד צוות מקצועי שמבין באימונים ויוכל לתת לנו המלצות. ניתן לבצע רכישה אונליין מכל מקום ובכל שעה וליהנות ממשלוח עד לכתובת הרצויה. לפרטים נוספים על מתקן מתח מקבילים, כנסו לאתר של ספורט סטוק בכתובת https://sportstock.co.il/.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן