fbpx

כולנו עם אתי אזולאי: מאות השתתפו באירוע ספורטיבי להעלאת המודעות ל-ALS

ארגון עובדי קרן קימת לישראל בשיתוף עמותת ה ALS קיימו היום (שלישי) ב'פס הירק' בקרית ביאליק אירוע ספורט תחת הכותרת 'כולנו רצים עם אתי אזולאי', למען העלאת המודעות למחלת ה- ALS.

אתי אזולאי היא עובדת קק"ל  וותיקה במחלקת קשרי ציבור במרחב צפון, תושבת הקריות, שלפני כשבעה חודשים חלתה במחלת ה-ALS. "אני מצליחה להתמודד עם המחלה בזכות הרוח הגבית של קק"ל, הבית השני שלי, המשפחה והחברים", אמרה אזולאי, "אני זוכה לתמיכה אדירה ומודה לכולם שהגיעו להשתתף באירוע".

באירוע השתתפו כ-400 עובדי קק"ל, חברי עמותת ה-ALS, משפחה, חברים ותושבי הקריות שצעדו מ'פס הירק' (משרדי קק"ל במרחב צפון) למתחם 'ביג' בקרית אתא. כולם הגיעו לחזק את אזולאי במאבקה הנחוש והאמיץ במחלה.

"אתי יצרת חיבורים מדהימים שהפכו את  קק"ל למשפחה אחת שלמה. את אישה חזקה מאוד. אמרת: 'המחלה ניצחה את הגוף שלי ולא את הרוח שלי׳, רק אישה  חזקה יכולה להגיד משפט כזה", אמר באירוע יו"ר ועד עובדי קק"ל ישראל גולדשטיין, "אתי הבאת את המחלה הארורה הזו למודעות ואנחנו כארגון עובדים חברתי נמשיך לעזור ולהיות הראשונים להעלאת המודעות למחלה".

יו"ר קק"ל דני עטר שהגיע לתמוך באזולאי הוסיף: "אני מצדיע לך אתי. את מוכיחה איזו אישות מיוחדת את. גאה בך על מה שעשית ועל מה שעוד תעשי".

דילוג לתוכן