fbpx

כתב אישום נגד מפקד משטרת צפת לשעבר – הפרעה לשוטר תנועה

סנ"צ,עופר קנטרוביץ מפקד תחנת משטרת צפת עד לפני ארבע שנים, מואשם ע"י המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה בהפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו ועבירה על חוק חובת הצגת רישיון.

קנטרוביץ משמאל לתמונה.
קנטרוביץ משמאל לתמונה – ארכיון: מלך גרסטל.

באמצעות עו"ד רונן יצחק, הגישה מח"ש לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד קנטרוביץ'. על פי כתב האישום לפני תשעה חודשים באמצע דצמבר בשעות הערב נתפס קנטרוביץ נוהג ברכב משטרתי במהירות העולה על המהירות המרבית המותרת בכביש בו נסע. עבירת התנועה תועדה באמצעות מד מהירות לייזר ידני. שוטר תנועה ניגש אל הרכב ועם פתיחת החלון על ידי הנאשם הריח שוטר התנועה ריח אלכוהול חריף אשר נדף מהרכב.

שוטר התנועה ביקש מקנטרוביץ' כי יציג בפניו רישיון נהיגה ואת רישיונות הרכב, אך הוא סירב באומרו בתקיפות "זה רכב משטרה". שוטר התנועה ביקש בשנית כי יציג בפניו רישיונות ושוב סירב הנאשם תוך שהוא צועק על שוטר התנועה "זה משטרתי, אתה לא מבין", וללא כל שיהוי נוסף, שילב הנאשם הילוך נסיעה ברכב ונמלט מהמקום בנסיעה מהירה, תוך שבין היתר הוא מסכל, הלכה למעשה, כל אפשרות לעריכת בדיקת שכרות.

במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם מעשה בכוונה להפריע לשוטר למלא תפקידו ולא הציג רשיון נהיגה ותעודות הנוגעות לרכב לאחר שנתבקש לעשות כן על ידי שוטר.

דילוג לתוכן