fbpx

כתב אישום נגד תושב צפת על תקיפת נהג אוטובוס שאסר עליו לעלות עם בקבוק בירה – התוקף עצור עד תום ההליכים

שלושה שבועות לאחר שנהג אוטובוס בקו 6 של נתיב אקספרס בצפת הותקף בבקבוק זכוכית ע"י נוסע וגרם לפציעתו הגישה אתמול (שלישי) חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום נגד תושב צפת בן 36 על תקיפת הנהג בנסיבות מחמירות.

צילום: באדיבות ארגון הנהגים בהסתדרות הלאומית .

הנוסע החשוד בתקיפה עלה לאוטובוס עם בקבוק בירה ביד, וכשהסביר לו הנהג שאסור לעלות עם שתיה חריפה לנסיעה, הוא ניפץ את הבקבוק על ראשו של הנהג שהועבר לטיפול רפואי במרכז הרפואי "זיו" הסמוך למקום התקיפה. מכתב האישום עולה כי הנוסע תקף ופצע את נהג האוטובוס (תושב צפת בן 59) ברחוב דוד אלעזר בעודו נוהג במהלך נסיעה. בפעולה מהירה של המשטרה אותר הנאשם באותו היום וחטיבת התביעות הגישה נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. בית המשפט בקרית שמונה עצר את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

על פי נתוני ארגון הנהגים בהסתדרות הלאומית, בשנת 2020 חוו הנהגים 3,644 מקרי אלימות פיזית. 40% מהנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך שנת 2020, ו-19% מהם דיווחו על שלושה ויותר מקרים. ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה להגשת כתב האישום:"אנו מברכים על הגשת כתב האישום נגד הדוקר. רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ישבו מאחורי סורג ובריח. אנו מצפים מרשויות האכיפה לגזור עונש כבד על התוקף למען יראו וייראו".

השאר תגובה

דילוג לתוכן