fbpx

ללו וילנסקי מנכ"ל פארק דלתון קיבל תואר של אזרח כבוד בפרו דרום אמריקה

מאות מתושבי הרשות המקומית פונו בפרו בדרום אמריקה,המושל האזורי וראש העיירה גדשו את המרכז המקומי שם העניק ראש העיירה,תואר של אזרח כבוד ליועץ הישראלי ומנכ"ל פארק דלתון, ללו וילנסקי כביטוי של תודה על תרומה ייחודית לפיתוח פיתוח כלכלי אזורי וכאות של הוקרה על תרומתו לפיתוח תיירות כפרית קהילתית בפרו ולפיתוח מגמות חדשות בתיירות ובפיוח כלכלי.

אזרחות כבוד או אזרחות לשם כבוד הוא תואר המוענק על ידי מדינה ליחיד שאיננו אזרח שלה, אות להערכה והערצה יוצאת-דופן של המדינה או השלטון כלפיו. בכך זכה לכבוד ללו וילנסקי תושב הגליל וחבר קיבוץ פרוד בזמן שליחותו הקצרה בדרום אמריקה מטעם משרד החוץ.

ללו ששהה בפרו כ- 20 יום יחד עם מומחים ישראלים נוספים הדריך את המקומיים בפיתוח כלכלי אזורי והשתתף בדיאלוגים על בעיות חקלאות, תעשיית חקלאות ופיתוח התיירות הכפרית. שגריר ישראל בפרו , רפאל סינגר , הצהיר כי , ישנו שיתוף פעולה עם חברות ישראליות והמקומיים מעוניינים בפיתוח כלכלי וזו נקודה חשובה מאוד של מגע.

" הדגיש השגריר . ללו וילנסקי : " התרגשתי מאוד כשהעניקו לי את מדליית אזרחות הכבוד והתחושה הייתה שיחד איתי כל תושבי הגליל והמדינה מקבלים את התואר ." במהלך הביקור של וילנסקי התקיימו סמינרים שכללו את המומחים הישראלים ללו וילנסקי ועמיתו מרסלו פירסטמן , אנשי ממשל, סטודנטים ומרצים של איגוד האוניברסיטה פרואני, פרו ועוד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן