fbpx

מופעי הפיס: מה קשור במרום הגליל – לירן דנינו במבואות החרמון – אתניקס בחצור – קובי פרץ בצפת – אברהם טל בק"ש

מיזם 'בימות פיס  מאפשר לקהל ליהנות ממופעי מוזיקה של מיטב היוצרים במאות רשויות מקומיות ברחבי הארץ,  זאת למעלה מעשור במדיניות כניסה חופשית או במחירים סמליים.

המופעים הנבחרים ע"י הרשויות המקומיות והם יתקיימו בין מאי לדצמבר 2021. משתתפים : דיקלה, אמיר דדון, יובל דיין, רותם כהן, התקווה 6, עברי לידר, קרן פלס, הייתם ח'לאילה, עילי בוטנר וילדי החוץ, הפרויקט של רביבו, שירי מימון, דודו אהרון, שלישיית מה קשור,  קובי אפללו, הדג נחש,  אברהם טל, מוש בן ארי, דודו טסה ועוד.

שלישית מה קשור שבימים אלה מוקרן בבתי הקולנוע הסרט הראשון בכיכובם יופיעו ב-22.07 באמפי עין הוזים במחיר של 30 שקל בלבד. באתו יום, תופיע יובל דיין בקצרין (21:00) ברחבת הכינוסים של המתנ"ס ללא עלות כרטיס כניסה. שעתיים קודם לכן יופיעו במגרש הכדורגל בטובא "דם" -הרכב היפ-הופ ערבי-ישראלי. גם מופע זה בכניסה חופשית. להקת אתניקס והסולן זאב נחמה יופיעו ב 05.08 בחצור הגלילית במרכז רסקו ללא עלות כרטיס. לירן דנינו יופיע במדרחוב המועצה האזורית מבואות החרמון במחיר מוזל של 30 שקל. אברהם טל יופיע ללא עלות בפארק הזהב בקרית שמונה ב- 18.08. את מופעי מפעל הפיס באזורנו יחתום ב-25.08 הזמר קובי פרץ במופע גדול בצפת.

השאר תגובה

דילוג לתוכן