fbpx

מחזור הסיום בליגה הארצית: בצפת מרוצים סיימו במקום השישי – סיכום עונה

טבילת האש בעונתה הראשונה של קבוצת מ.ס. צפת בליגה הארצית עברה בשלום. קבוצות רבות נכשלות בעונתם הראשונה ונושרות מייד ליגה, זה מה שקרה לכוכב יאיר שהעפילה בצוותא עם צפת ולא שרדה. 

השחקן השישי
השחקן השישי

ייתכן מאוד שבצפת לא ציפו ל- 50 אחוזי הצלחה בעונתם הראשונה בליגה בה הכסף דיבר בעיקר אצל הקבוצות העשירות מחיפה וכפר יונה, אך לפי התוצאות בסיבוב הראשון היו כאלה שפינטזו על פליאוף עליון.

המאמן שלום (פופי) חדד יכול לטפוח לעצמו על השכם לאור התוצאות שהשיג עם הסגל הקיים שאולי שחקניו הם לא מבכירי הליגה, אך רוח הלחימה והאופי של השחקנים תרמו למספר הישגים לא מבוטלים. 

המאמן חדד האמין בשחקניו.
המאמן חדד האמין בשחקניו.

צפת עם מאזן של 12 ניצחונות מתוך 24 משחקים יכולה להיות מרוצה מעצמה בליגה בה משחקים שחקני עבר לאומיים בעל שם (ברק פלג, אבישי גורדון,יריב יצקן, אילן ברקוביץ') והשיפוט הוא לא אחיד הגובל לעיתים בשערוריות ( ההפסד בחדרה). 

בחירת השחקנים בקבוצה, היא באחריותו המלאה של המאמן חדד שבחלקה נבחרה בשל אילוצי תקציב וזמן. ברוב שחקני הרכש חדד פגע כולל החזרתו לפרונט הקדמי של אקס צפת בעבר, קובי עמר. לגבי האמריקאי טרוור סטארק שהרשים את ראשי הקבוצה בווידאו, היה שלב שמדובר בכישלון גדול. לסטארק לקח זמן להתחבר למנטליות הישראלית ולחבריו הצפתיים ובמספר משחקים נהדרים בסיבוב השני שלח אותות מסר לקברניטי הקבוצה לשקול להשאירו עונה נוספת.

12 ניצחונות!
12 ניצחונות!

אין ספק שחסרונו של שחקן גבוה מתחת לסלים, היה מורגש, במידה והיה בנמצא אחד שכזה זה היה מחזק משמעותית את הקבוצה.

רוב ניצחונותיה של צפת, הושגו תודות לדחיפה של קהל האוהדים הנאמן בהם קבוצת האולטראס הצעירה שמלבד הברוגז הקטן עם ההנהלה באמצע העונה נתנו שואו מדהים ביציעים. 

טרוור סטארק - פה ושם!
טרוור סטארק – פה ושם!

כעת כשחקני צפת יכולים ללכת לים או לבריכה, כבר ראשי הקבוצה, ( שאול זבילי, חיים זינגר, ברוך מזרחי) מתכננים את עונת המשחקים הבאה. עיריית צפת, הספונסר העיקרי של הקבוצה, תמשיך להיות לשון המאזניים של הקבוצה. ראש העיר, אילן שוחט הנחשב למי שאוהב למתג את העיר כעיר מתוגים – עיר מנגנת, עיר בריאות, עיר קבליסטית וכדומה מודע לכך שצפת היא לא מה שהייתה בעברה עיר של ספורט וצריך לעשות את הכל כדי להשאיר את אחד מהסממנים החילוניים שעדיין נשארו בעיר – הכדורסל.

אילן שוחט - הספונסר העיקרי.
אילן שוחט – הספונסר העיקרי.

תקציב נמוך עלול להחזיר את הכדורסל אחורה ולימי האופל החשוכים של הפועל צפת וכולם מקווים שזה לא הכוונה.

המשחקים: 12 ניצחונות – 12 הפסדים 

נצחונות: הפועל נשר, עמק חפר, לב השרון, קרית מוצקין, כפר יונה, חוף השרון (פעמיים), אקדמיית וינגייט (פעמיים), כוכב יאיר,מכבי חדרה,הפועל עכו.

הפסדים: עמק יזרעאל (פעמיים),עמק חפר,לב השרון,קרית מוצקין,כפר יונה,כוכב יאיר, מכבי חדרה,הפועל נשר, הפועל חיפה (פעמיים),הפועל עכו. 

טבלה

 

דילוג לתוכן