fbpx

מכבי חיפה מקימה בית ספר לכדורגל בראש פינה – האם נטע לביא הבא יצמח במושבה?

מועדון הכדורגל מכבי חיפה, שקבוצתיו מליגת העל ומליגת העל בנוער זכו באליפות המדינה, תקים בית ספר לכדורגל בדומה ליישובים רבים בראש פינה.

בית ספר לכדורגל

ההכנות לפתיחת בית הספר לכדורגל הועלו להילוך גבוה השבוע, אחרי פגישה בין ראש מועצת ראש פינה מוטי חטיאל, חברי המועצה גדי בן שימול ואריה אייל, מנהל מחלקת הנוער של מועדון מכבי חיפה בכדורגל, איציק עובדיה, ומנהלת מתנ"ס ראש פינה חגית ממן, במסגרתו יפעל בית הספר שייפתח בפתיחת שנת הלימודים תשע"ב, וישחקו בו ילדים ובני נוער מראש פינה ורשויות שכנות באזור.

בפגישה סוכמו הפרטים להפעלת בית הספר, שהוא חלק מתוכניתו של מוטי חטיאל למצב את ראש פינה כמרכז של תרבות וספורט בגליל. מוטי חטיאל ראש מועצת ראש פינה ציין כי גאה שמועדון בסדר גודל של מכבי חיפה נרתם ליוזמה, ופורס עליה את חסותו המקצועית, ממנה ייהנו ילדים ובני נוער רבים בראש פינה וברשויות השכנות. "במכבי חיפה משחקים ביחד בני כל הדתות, והיא מהווה עבורנו מודל נכון, כיוון בבית הספר יתאמנו וישחקו ילדים ובני נוער בני כל הדתות" ציין חטיאל. במועדון  מכבי חיפה סיפרו כי הפגישה עם ראש המועצה מוטי חטיאל סללה את הדרך להקמת בית הספר. "אנו שמחים על הנכונות והרצון של מועצת ראש פינה הצטרף למשפחת מכבי חיפה ביחד נקדם פעילות איכותית לילדי ראש פינה והאזור, ואולי אף נאתר בגליל את נטע לביא (קפטן הקבוצה הבוגרת, ושחקן נבחרת ישראל) הבא" ציינו במועדון הפאר.

בשבועות הקרובים תיעשה רכישה של ציודים מתאימים, הכנת מתקנים וצוות אימון, ותיפתח הרשמת הילדים לקבוצות. החסות המקצועית של מכבי חיפה כוללת אימון את הקניית  יסודות משחק הכדורגל, ערכים חינוכיים, והתנהגות ספורטיבית, חברתית ותרבותית. במסגרת שיתוף הפעולה, ימותג בית הספר בסמלי וצבעי מכבי חיפה. השחקנים והמאמנים ילבשו ביגוד בצבעי ירוק ולבן באימונים ובמשחקים. את המגרש יקיפו שלטים בצבעי המועדון החיפאי, שנציגיו יבואו לאירועים מרכזיים בראש פינה. כמו כן, שחקני ביה"ס יוזמנו למשחקי הקבוצה הבוגרת באצטדיון סמי עופר, ושחקנים שיאותרו על ידי המועדון כשחקנים מצטיינים יוזמנו בתיאום עם צוות האימון לבחינות במחלקת הנוער של מכבי חיפה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן