מכשיר דפיברילטור מציל חיים של מד"א נחנך בשכונת מנחם בגין בצפת – השביעי במספר בעיר

מגן דוד אדום, מרחב-ירדן, ממשיך לפרוש מכשירי דפיברילטור מצילי חיים בגזרת המרחב. עמדת דפיברילטור נוספת השביעית במספר בצפת הוצבה היום (ראשון) בבטקס שנערך בשכונת בגין בעיר.

חיים רבים כבר ניצלו באמצעות מכשיר הדפיברילטור של מד"א שכל אזרח יכול להפעיל בקלות וללא ידע רפואי מוקדם. המכשיר נותן מכות חשמל על פי הצורך, מכתיב את קצב ההחייאה, ומספק הוראות הפעלה קוליות וחזותיות ברורות. במקביל, הדפיברילטור מתחבר למוקד החירום של מד"א, כשהמפעיל מקבל הנחיות נוספות מהחובשים והפרמדיקים במוקד 101. באותו הזמן, צוותי מד"א מקבלים פרטים על המטופל עוד בדרכם למקום האירוע.

בטקס שכאמור נערך בשכונת מנחם בגין נכחו ראש העיר שוקי אוחנה, מנהל מד"א, מרחב-ירדן, תמ"ג אורן אביטן, הנהגת עיריית צפת ובכירי מד"א מרחב-ירדן, אוחנה הודה למד"א מרחב-ירדן, על היוזמה להצבת מכשירי ההחייאה במרחב הציבורי בעיר צפת, ואמר: "מדובר ביוזמה חשובה ביותר אשר עשויה להוות ברגע האמת את ההבדל בין חיים למוות. עיריית צפת, איתרה יחד עם מד"א, מרחב-ירדן, אתרים עירוניים הומי אדם בהם ניתן להפעיל את מכשירי ההחייאה ותמשיך לפעול להרחבת המיזם בשיתוף מגן דוד אדום".

מנהל מד"א, מרחב-ירדן, תמ"ג אורן אביטן, הוסיף: "פרישת מכשירי הדפיברילטורים בעיר צפת ובגזרת מרחב-ירדן, היא בשורה של ממש עבור תושבי העיר. הטכנולוגיה של מגן דוד אדום מביאה את הקידמה הרפואית לעיר צפת. באמצעות מכשירי הדפיברילטור שמוצבים בעיר צפת, יוכל כל אחד בזמן אירוע חירום רפואי לתת מכות חשמל מצילות חיים בעת הצורך". עוד הוסיף אביטן: "אני מודה לעיריית צפת, ראש העיר,שוקי אוחנה ולסגנו שלמה חדד על שיתוף הפעולה".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן