fbpx

טיפים לבחירת מעקה ברזל לבית

מעקות ברזל לבית משמשים אותנו באופן ברור ומוגדר, לסייע לנו להימנע מנפילות ולשמור על ביטחוננו באופן כללי. יחד עם הפונקציונאליות של מעקות אלו, בשנים האחרונות המעקות הפכו מפריט קונבנציונאלי, לפריט עיצובי, המשדרג ומוסיף לקו העיצוב הכללי של הבית בכלל וחלל המדרגות בפרט

לעצב את הבית עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר

הבית שלנו הוא המקום המיוחד והאישי שלנו, אליו אנחנו שמחים לחזור בסוף כל יום ולצבור כוחות לקראת היום הבא. כשבשנים האחרונות, עם התפתחות עולם העיצוב, הבית שלנו הפך ממבנה בעל 4 קירות, לחלל מעוצב ומסוגנן, המאפשר לנו למקסם את התחושה והאווירה האישית והנעימה שלנו בו.

עולם עיצוב הבית הוא רחב ומגוון, כשצבעים נכונים ובחירת ריהוט ופריטים דקורטיביים משלימים, יכולים להפוך כל חלל למרווח, מואר ומיוחד. כדי להשלים את העיצוב המושלם עבור הבית שלכם, מעבר לעיצוב החללים הגדולים והעיקריים, מומלץ גם להתייחס לפרטים הקטנים ובכך ליצור קו עיצוב מוקפד ומסוגנן.

מעקות מעוצבים

מעקות ברזל בבית נועדו כעיקרון לשמור על הביטחון שלנו ולסייע לנו להימנע מנפילות והחלקות במדרגות, אך עם התפתחות עולם עיצוב הבית ושימת הלב לפרטים הקטנים, גם מעקות הברזל זכו להתייחסות, כשניתן למצוא כיום מגוון מעקות ברזל וזכוכית, בסגנונות, צבעים ועיצובים שונים ומיוחדים.

כך, מעקה ברזל מעוצב הפך לטרנד פופולארי ההולך וצובר תאוצה, כשחומרי הברזל והזכוכית מהווים את החומרים העיקריים מהם מייצרים את המעקות, במיוחד בגלל האיכות והעמידות שחומרי גלם אלו מספקים, כמו גם אפשרויות העיצוב הנרחבות הניתנות לביצוע באמצעות עבודות ברזל מקצועיות, המאפשרות יצירת מעקה אמנותי בעל פיתוחים ועיטורים מקוריים ומעניינים.

אז איך בוחרים מעקה ברזל לבית?

לצד תפקידם הפונקציונאלי של המעקות, הם גם מהווים פריט מקשר בין חללי הבית השונים, לבין חלל המדרגות ומטבע הדברים, כל המבקרים בבית נחשפים אליהם. לפיכך, השקעה ותשומת לב בבחירת מעקה הברזל המתאים ביותר, תאפשר לכם לוודא סבירות גבוהה כי ביצעתם את הבחירה המתאימה ביותר.

  • בטיחות – לפני הכל, כדאי שנשמור על הפונקציונאליות של המעקות, הצריכים לעמוד בתקני הבטיחות הישראליים של מכון התקנים. כך, ככל וקיים שיפוע במדרגות, על המעקה להיות בגובה 90 ס"מ ובמישור, בגובה של 105 ס"מ לפחות.
  • שמירה על קו העיצוב – בסופו של דבר המעקות אינם הפריט המרכזי בבית ולפיכך, עליהם להשתלב בהרמוניה עם קו העיצוב הכללי של הבית. לכן, עיצוב מעקות אידיאלי יהיה תוך בחירת צבעים וסגנונות שישתלבו עם החללים הקרובים לאזור המעקות.
  • חומרים איכותיים – ברזל נחשב לחומר גלם עמיד וחזק, אך טיפול לקוי בו עלול להוביל לקורוזיה. לפיכך, חשוב לוודא כי מעקה הברזל עבר צביעה איכותית המשלבת צבע יסוד עם שכבת הצבע והגוון הרצוי מעליו.

חשיבות הבחירה המתאימה של מעקה הברזל

אפשרויות העיצוב והסגנונות הרבים יכולים להיראות מבלבלים ולגרום לחלקנו להתפשר ולבחור באופציה הראשונה הנקרית לפנינו, אך למעשה, כדאי להשקיע מחשבה בבחירה מתאימה של המעקה, היות והוא אמור להשתלב בצורה נעימה לעין עם קו העיצוב הכללי של הבית ולהישאר איתנו לאורך זמן רב.

השאר תגובה

דילוג לתוכן