fbpx

מתן סונגו:" אסור להסתנוור מהניצחון על נתניה – יש לנו מסע ארוך לעבר הפלייאוף"

האווירה הלוהטת עם כמות האוהדים הגדולה ביותר בשנתיים האחרונות שהייתה במשחק האחרון באולם בצפת בו גברה הקבוצה הביתית על אליצור נתניה והביאה אותה אל המקום הראשון עשתה חשק לשחקני הקבוצה להמשיך במומנטום גם במשחקים הבאים. 

מתן סונגו עם מזרחי וזינגר. 

המאמן שלום (פופי) חדד, יודע שחגיגות הניצחון נגמרו וצריכות להישאר בפרקט האולם ולהסתכל כבר על היריבה הקרובה, הפועל עכו שהפסידה במחזור הראשון, אך התאוששה עם 2 ניצחונות רצופים. הסגל הצעיר והחדש שהציב המאמן חדד ביחד עם הוותיקים מתחבר ממשחק למשחק. מתן סונגו בעונתו השנייה בקבוצה שהגיע לקבוצה כפתרון לבעיית הגובה ממנו סבלה הקבוצה בעונתה הראשונה בארצית, מרגיש בשינוי חיובי בקבוצה. סונגו בן ה-29 המתנשא לגובה,2.05 נהנה מאוד בקבוצה. הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון ואף הספיק לשחק בקבוצה הבוגרת בליגת העל לפני שזו עברה לגלבוע. הוא רשם עליות ללאומית עם הפועל גליל עליון והפועל חיפה וישמח לצרף את צפת לרקורד העליות שלו.

אתה מרגיש שינוי בקבוצה לעומת העונה החולפת? 

כן,בטח. אני מרגיש שינוי גדול גם בגישה וגם ברעב של השחקנים להצליח. ישנם שחקנים צעירים ומוכשרים ברמות גבוהות מה שיוצר תחרות בריאה באימונים. 

מבחינה מקצועית, אתה מרוצה עד כה מיכולתך? 

בסך הכל רשמתי מספרים לא רעים בשלושת משחקי הפתיחה, אך אני יודע שאני מסוגל לתת יותר תמורה, הן בהגנה ובהתקפה. 

מה ייחשב מבחינתך הישג עם צפת? 

המטרה, אליה כיוונו מההתחלה להגיע בתום העונה לפלייאוף עליון. אחר כך נדבר על עלייה.אסור לנו להסתנוור מהניצחון על נתניה – יש לנו מסע ארוך לעבר הפלייאוף. 

מה צפוי לנו במשחק הקרוב בעכו? 

משחק כלל לא קל. עכו קבוצה ביתית חזקה עם סגל מנוסה הכולל את,אילן נניקשווילי, קורי קאר,רז מנשה ורותם ברזילי. 

סיקור משחק: עיר הקבלה מנצחת את עיר היהלומים 

באחת מהפתיחות המוצלחות שלה מאז צפת בליגה הארצית, הקבוצה ממשיכה להיות הלהיט החם של הליגה. צפת לא נבהלה מהאורחת אליצור נתניה שהעמידה העונה קבוצה עם תקציב של 2 מיליון שקל כדי לחפות על הכישלון מהעונה החולפת באי עלייתה לליגה הלאומית. צפת ניצלה את חסרונם של מתן נאור הפצוע ואלירן גוואטה המורחק. גם בלעדיהם קבוצתו של עידן פלדה חזקה מאוד.  ממשיכה בפתיחת העונה הנפלאה שלה. צפת עם אולם כמעט מלא ואוהדים בטירוף היו ברבע הראשון ביתרון דו ספרתי. נתניה ניצלה משחק לא מרוכז והחטאות של צפת כדי לחזור ברבע השני ואף לסיים עם יתרון קל,42:40. המשחק המשיך להיות צמוד ברבע השלישי שהיה עצבני במיוחד והסתיים בשיוויון,63:63. חניכיו של המאמן חדד ושוב דחיפה של האוהדים המקומיים סיימו עם  פיניש נהדר והבטיחו לעצמם את הניצחון,81:88. לצפת קלעו: רז מור – 27, מתן סונגו – 14, תום סלוצקי – 13, עופר דיגמל ולירן שוורצוולד – 11 כ"א, איתי אלון ותומר ביתן – 6 כ"א. 

דילוג לתוכן