fbpx

מתנדבת מצטיינת במד"א: הגר ויסמן קצינת משטרה מקרית שמונה תורמת שעות רבות כחובשת ונהגת נט"ן

מתנדבת מצטיינת מרחב ירדן של מד"א הגר ויסמן, בת 40 תושבת קרית שמונה. מתנדבת מצטיינת ארצי מקום שלישי. הגר, קצינת משטרה בדרגת רב פקד משמשת בתפקיד נהגת נט"ן וחובשת רפואת חירום פעילה ומאוד מחוברת לחיי השגרה בתחנה.

צילומים: דוברות מד"א.

ויסמן, מסייעת ותורמת למקצועיות בקרב הצוותים שותפה פעילה בהיקף התנדבות חסר תקדים ותורמת שעות רבות. הגר מתנדבת גם ביחידה הימית בכנרת וכן סייעה והייתה מראשוני המתנדבים בסירת מד"א באילת. עצם תפקידה במשטרה מביאה קור רוח לצד מוטיבציה גבוהה וחתירה למגע בביצוע כל משימה בשגרה ובחירום.

כמדי שנה, מקיים מגן דוד אדום את טקס המצטיינים השנתי בשיתוף ידיעות אחרונות במסגרת מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל. המתנדבים והעובדים המצטיינים מקבלים אות הוקרה מיוחד ממנכ"ל הארגון, אלי בין – על פועלם ותרומתם לארגון. השנה, התקיים הטקס המסורתי באודיטוריום בבניין שירותי הדם החדש של מד"א ברמלה. לאירוע, שנפתח בדברי ברכה של סמנכ״ל מינהל ורכש במד״א צביקה בנדיק, הגיעו 29 מצטייני השנה של הארגון ובני משפחותיהם, בנוכחות מנכ"ל הארגון, מנהלי המרחבים ובכירים נוספים. נועה סאנאנס ואוריה יוחאי מתנדבות נוער מד״א מתחנת חולון הנעימו את זמן הנוכחים עם שירים שביצעו במהלך הטקס.

גבי אבקסיס, חובש מתנדב ונהג בניידות לטיפול נמרץ, בן 73, ממרחב לכיש של מד"א קיבל את תואר המתנדב המצטיין הארצי. גבי, תושב אשדוד, מתנדב מד"א מזה 44 שנה, חינך ולימד דורות רבים של אנשי מד״א ותרם רבות גם בתחום הלוגיסטיקה. בתקופת הקורונה סייע יום יום במספר שעות רבות בפעילות לוגיסטיקה נרחבת. גבי ניכר ביחסי אנוש מצוינים ומכונה "הסבא" של התחנה, נוהג בנעימות וכבוד במתנדבים ובעובדים יחד. עוד נבחר ראובן הרו המתנדב המצטיין של מרחב ירושלים במד״א – במקום השני, והגר ויסמן, המתנדבת המצטיינת ממרחב ירדן במד"א – נבחרה במקום השלישי.

יפעת גלזמן, עובדת מחלקת המתנדבים הארצית במד״א קיבלה את אות העובד המצטיין הארצי. יפעת, בת 54 תושבת בארות יצחק מתמידה בעבודתה למען מתנדבי מד"א מזה שנים, אקטיבית וייחודית בעיסוקיה ומשפיעה רבות על פעילות המחלקה באופן מתמיד. יפעת אהובה, אהודה ומוערכת על כלל חבריה לעבודה, הן במחלקה והן במרחבים השונים. במהלך תקופת הקורונה התגייסה ופעלה בשטח לצד העובדים והמתנדבים במשימות רבות וכן השקיעה רבות מזמנה מעל ומעבר למצופה ולנדרש מתפקידה. עוד נבחר איל דרורי העובד המצטיין ממרחב שרון במד"א – במקום השני, ויוסף הניג העובד המצטיין של שירותי הדם של מד״א – במקום השלישי.

עוזר לייפר, יו"ר ועד עובדי מד"א: "אני מוצא חובה עליונה להודות למשפחות שמלוות אתכם יום יום שעה שעה לילות, ימים ושבתות. אתם יוצאים לקריאה, והם יושבים בבית ומחכים. הם המצטיינים מבחינתי באורך רוח. מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי הוא שם דבר גם בארץ וגם בעולם, אני מכיר כל אחד ואחת מהמצטיינים שנבחרו השנה, הבחירה בכם ובכן היא בחירה מעולה, כולם ראויים.״

יו"ר ועדת אות ועיטור, חיים דגן: ״העובדים והמתנדבים של ארגון ההצלה הלאומי, בשגרה ובחירום – מתמודדים עם אתגרים בכל שעות היממה והכל מזג אוויר, מצילים חיים ומעניקים סיוע בכל מקום בו אנחנו נדרשים, וזאת תוך גילוי אמפתיה, רגישות וסובלנות כלפי כל אדם. יש אנשים שמחכים שהעולם ינוע, ויש אנשים המניעים את העולם. המשפט הזה הוא המשותף לכל אחד ואחת מהמצטיינים היום. ההון האנושי שלנו הוא עיקר כוחנו. נמשיך לשאוף למצוינות בכל המגזרים, גברים ונשים, חרדים דתיים חילונים מוסלמים נוצרים דרוזים ועוד.״

נשיא מד״א אבי זהר: ״כבוד הוא לי לברך את הציבור הנפלא הזה, שעושה לילות כימים בהצלחה מרובה ובמצוינות. ההצטיינות מלווה את הארגון הזה בשנים האחרונות שומעים עוד ועוד הישגים ותשבחות, הצלת חיים במצבים מיוחדים במרחקים, במרחבים בדרום ובגולן, בכל רחבי ישראל. אין ספק שהשיטה הנפלאה שהארגון הזה מוביל היא בהחלט ראויה להצטיינות אני לא רואה ארגון אחר שמצליח ללכד את העם, כל השכבות, כל האנשים מכל הדתות והמגזרים לבית אחד. זו הצטיינות יוצאת דופן שאין דומה לה."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אתם, האנשים שעושים את העבודה השעתית היומיומית, שמביאים את הפעילות של הצלת חיים בתוצאה המיידית. הנגיעה בחולה הפצוע הנזקק, אתם האנשים שעושים את העבודה החשובה ביותר. ההצלחות וההישגים של הארגון הזה שייכים לכם, למד״א, למצטיינים ולמצטיינות, למתנדבות ולמתנדבים, העובדים והעובדות שהם חוד החנית של הארגון הזה. זהו רגע מרגש עבור כולנו ותרומתכם לחברה הישראלית הנה יוצאת דופן ומשמעותית במיוחד. עלו והצליחו".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן