fbpx

מהן המתנות לפסח שכדאי לקנות לעובדים?

מעסיקים חכמים מבינים שהון אנושי הוא משאב קריטי לכל עסק או ארגון. בהתאם כדאי מאוד להעניק לעובדים ולעובדות תנאים טובים ככל האפשר, ובהקשר זה חשוב לדעת שבמאה ה-21 המשכורת היא לא הפרמטר היחיד שקובע את שביעות הרצון של העובדים. מרכיב משמעותי לא פחות הוא תשומת הלב והיחס של ההנהלה והבעלים, ומתנה לחג היא דרך יעילה להעניק את אותה תשומת לב מבוקשת.

בפרט נהוג להעניק מתנות לפסח – גם משום שמדובר במסורת שמטבעה מפתחת ציפיות אצל העובדים, וגם מפני שזהו חג שמסמל התחדשות ובאופן כללי מהווה את אחת מנקודות הציון העיקריות בלוח השנה העברי.

זרעים וצמחים

פסח הוא גם חג האביב וכאמור מחובר להתחדשות – ולכן קטגוריה אחת של מתנות אפשריות לעובדים בחג זה היא זרעים וצמחים.

דוגמה אחת היא מארזי זרעים, כמובן כאלה שמתאימים לזריעה כשהטמפרטורות מתחילות לעלות. עוד אופציה היא עציץ מרשים שאליו אפשר לצרף גם בקבוק יין איכותי. היתרון העיקרי של מתנה לחג מסוג זה הוא הנחת הרבה שכולנו מפיקים מצמחים יפים, לאורך תקופה ממושכת. כדאי להקפיד למתג את העציץ או את האריזה שבה נמצאים הזרעים, כדי לחבר את הצמיחה והלבלוב עם העסק.

מתנות לשולחן החג

אופציה נוספת של מתנות לפסח לעובדים שלכם היא אלה שיכולות להעשיר את שולחן החג עצמו. בדרך כלל המתנה תהיה מארז מרשים שעשוי לכלול למשל בקבוק יין מעניין, אגוזי מלך (אחד ממנהגי החג, כידוע), שוקולדים מושקעים, מצות, פרלינים, שמן זית מובחר, ריבות משלל פירות, פיצוחים שמסודרים באופן שובה לב על מגש מהודר והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

היתרון העיקרי הוא הפרקטיות של המתנה, שתהפוך את החג עצמו לטעים יותר ושמח יותר. בנוסף יש כאמור שלל אופציות להרכיב מארזים, ולכן ניתן להגיע למתנה שהעובדים שלכם יעריכו במיוחד, בכל מסגרת תקציב.

מתנות לטיולים

פסח הוא לא רק ליל הסדר אלא גם טיולים ברחבי הארץ. כדי לנצל באופן מושלם את מזג האוויר שמתחמם אבל בדרך כלל עדיין לא חם מדי, וגם את ימי החופשה, אפשר להעניק לעובדים מתנות שמתאימות לפעילות מבורכת זו. למשל תיק טיולים גדול ועמיד וכמובן גם ממותג, מטען לרכב, קופסת משחקים לכל המשפחה שתעזור להעביר את הנסיעות וגם את הפיקניקים בנעימים, צידנית יפה וגם ערסל הוא שי לחג שעובדים רבים ישמחו בו.

מתנות לשדרוג המטבח

פסח הוא חג של ארוחות משפחתיות וגם של שעות עבודה רבות למדי במטבח. בהתאם עוד קטגוריה של מתנות לעובדים שיכולה להתאים לקראת חג החירות היא של מוצרים למטבח. דוגמה אחת היא סכיני שף איכותיות שיקלו על מלאכת החיתוך והקיצוץ של כל חומרי הגלם הרלוונטיים לארוחות החג, כוסות מסוגים שונים כולל כזו שאולי תוצב על שולחן החג ותמתין לאליהו הנביא הן עוד אופציה, וגם צנצנות אחסון מהודרות לתבלינים הן מתנה מצוינת לכל חג ולכל עובד או עובדת.

השאר תגובה

דילוג לתוכן