fbpx

נהג אוטובוס בצפת הותקף בבקבוק – סרב לאפשר לנוסע לעלות עם בירה – החשוד נעצר – הנהג מאושפז בזיו

אלימות באוטובוס קו 6 של נתיב אקספרס בצפת. במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח אודות גבר בשנות ה-30 לחייו מצפת שתקף נהג אוטובוס אף הוא מצפת ברחוב דוד אלעזר בסמוך לבית החולים זיו. כתוצאה מכך נהג האוטובוס נפצע באורח קל.

צילום: ארגון נהגי האוטובוסים, ההסתדרות הלאומית.

שוטרי צפת שהגיעו למקום הארוע איתרו את החשוד,עצרו אותו והועבר לתחנת המשטרה לחקירה. מתחקור ראשוני עולה כי הנהג לא אפשר לנוסע לעלות לאוטובוס עם בקבוק בירה, בתגובה כך לפי החשד, חבט החשוד בפניו עם בקבוק זכוכית וגרם לפציעתו. מבית החולים "זיו" נמסר: למרכז הרפואי זיו הגיע נהג אוטובוס בן 59 שהותקף ע״י נוסע. במהלך נסיעה שגרתית, עלה הנוסע לאוטובוס עם בקבוק בירה ביד, וכשהסביר לו הנהג שאסור לעלות עם שתיה חריפה לנסיעה, הוא שבר את הבקבוק על ראשו.הנהג עם פציעה באוזן, מצבו מוגדר קל. מאושפז במחלקת א.א.ג להשגחה.

מארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה לדקירת הנהג: ""רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ישבו מאחורי סורג ובריח. על רשויות החוק לפעול בהתאם. היום בו נהג ירצח על הכביש קרוב מתמיד. יש לעצור את טרור האוטובוסים נגד הנהגים".

השאר תגובה

דילוג לתוכן