fbpx

ניצחון רביעי רצוף למרום הגליל – הפסד לטובא בנהריה – נוער חצור חזק בתמונת העלייה

קבוצת הפועל מרום הגליל ממשיכה להתבסס בצמרת הליגה לאחר שהשיגה את ניצחונה הרביעי ברציפות. במשחק הביתי שנערך בכר הדשא המצוין בנחף ניצחה מרום הגליל את בני פקיעין, 0:2. האחים בראזי כבשו את שני השערים לקבוצה הביתית. במחצית הראשונה, היה זה האח הגדול, פאדי ובדקה ה-70 בהא בראזי כבש מקרוב ממהלך שהחל מרגלי שחקן הרכש, נבו גוואטה. שיערה הוותיק של הקבוצה, אבי לוי שמר על רשת נקייה המשחק השלישי ברציפות. במחזור הבא תתארח מרום הגליל בראמה למשחק צמרת.

88

קבוצת בני טובא ספגה הפסד ראשון לאחר רצף של שלושה משחקים. קבוצתו של יוסי סופר ספגה הפסד מפתיע בנהריה להפועל המקומית, 01. טובא הסובלת מאי קיום משחקייה במגרשה, תארח במחזור הבא את הפועל תרשיחא.  

מי היה מאמין שקבוצת הנוער של ג'קי מלול מ.ס. חצור שפתחה את העונה בהפסד מביך להפועל נחף, 1:7, תהיה שבעה משחקים לאחר מכן קבוצה הנאבקת לעלייה עם רצף של שבעה ניצחונות רצופים ועם הזדמנות פז לחלוף על המוליכה, בני בענה במידה ותשלים את שני משחקיה החסרים בניצחונות. 

חצור השלימה שבוע חלומי לאחר שבאמצע השבוע ניצחה בגביע את בני מרר, 5:3. חצור גברה בביתה במשחק צמרת על הפועל תרשיחא, 2:3, לאחר שהייתה בפיגור של 2:1 במחצית הראשונה. אופק פרץ בצמד ושער של מאי מלול (השביעי העונה)  העניקו למקומיים את ניצחונם השביעי העונה. במחזור הבא תארח חצור את מכבי נהריה. 

בתמונה: שלומי אלול, מאי מלול, עדי שאשא ואיתי מלכה.
בתמונה: שלומי אלול, מאי מלול, עדי שאשא ואיתי מלכה.
דילוג לתוכן