fbpx

ניתוח מורכב במרכז הרפואי זיו: צינורית נשימה הוחדרה בהצלחה לתינוקת בת 3 חודשים

הצוות הבכיר של יחידת אף אוזן גרון במרכז הרפואי זיו ביצע ניתוח מורכב בתינוקת בת שלושה חודשים.
מדובר בתינוקת שנולדה פגה עם מחלה מולדת שצפויה להשפיע עליה לכל אורך חייה וכעת, לאחר שלושה חודשים, משקלה 2.6 ק"ג בלבד.

במרכז ד"ר שלמה מרחבי וד"ר לאוניד ליבשיץ.

על מנת לאפשר את נשימתה ולהעניק לה טיפול בדרכי האוויר לאורך זמן, בוצע השבוע ניתוח להחדרת צינורית לתוך קנה הנשימה.לא מדובר בניתוח שכיח, בעיקר בקרב תינוקות ובוודאי באלה הקטנים מבחינה גופנית.מי שביצעו את הניתוח הם מנהל אף אוזן גרון ד"ר שלמה מרחבי, ד"ר מרוואן כרם והמומחה לילדים בתחום אף אוזן גרון ד"ר לאוניד ליבשיץ.

ד"ר שלמה מרחבי סיפר על הניתוח: "מורכבותו של הניתוח נובעת מכך שמדובר בתינוקת במשקל קטן ביותר ומהעובדה שהניתוח מבוצע בדרכי הנשימה – דבר המצריך עבודה מהירה ומדויקת וכן תיאום מלא במהלך הניתוח, בין מנתחי אף אוזן גרון לבין המרדימים. פה המקום לציין את המקצועיות הרבה של המרדימים במהלך הניתוח. הניתוח הסתיים בהצלחה, בזכות שיתוף פעולה ותקשורת רציפה בין רופאי טיפול נמרץ ילדים ורופאי ההרדמה בניהולו של ד"ר אלכסנדר איזקסון לבין צוות אף אוזן גרון".
ד"ר מרחבי הוסיף: "הצטרפותו של ד"ר לאוניד ליבשיץ לאחרונה, כרופא המתמחה בבעיות אף אוזן גרון ילדים, מהווה תוספת כוח משמעותית ביותר לטובת המטופלים שלנו פה בצפון".

ד"ר לאוניד ליבשיץ אמר: "ליחידת אף אוזן גרון של המרכז הרפואי זיו יש את הכלים וכח האדם מקצועי, כדי לטפל בכל סוגייה רפואית הנוגעת לתחום טיפול אף אוזן גרון. אני שמח שגם הפעם הניתוח הצליח, למרות שבשל גופה הקטן של התינוקת לא היה מדובר בפעולה פשוטה".

השאר תגובה

דילוג לתוכן