fbpx

סגירת מרפסת באמצעות וילון זכוכית למרפסת

אם בבעלותכם מרפסת, אתם בוודאי מכירים את הבעיות אשר מגיעות איתה בתנאי מזג אוויר קיצוניים. כשחם ושמשי קשה לשבת בחוץ, ובטח כאשר גשום וקר, ולכן לכאורה אין ברירה אלא לוותר על השימוש במרפסת בכל נכבד מחודשי השנה או שעות מסוימות. מדוע "לכאורה" אתם שואלים? כי באמצעות סגירת המרפסת באמצעות וילון זכוכית למרפסת, תוכלו לנצל את המרפסת בכל ימי השנה ובכל שעה במהלך היום וזאת גם כאשר יורד גשם וגם כשהשמש קופחת.

אלו הבעיות הנפוצות של בעלי המרפסות בארץ

  • רוחות – לא ניתן לשבת במרפסת כאשר יש רוחות עזות
  • חום – החום והלחות בישראל מונעים מבעלי המרפסות לנצל את החלל ביום ובלילה
  • גשמים – בכל מרפסת לא ניתן לשבת כאשר יש יורד גשם
  • קור – החורף הקר בארץ לא מאפשר ניצול של המרפסת בעונת החורף
  • אבק – סופות אבק או מזג אוויר אביך בסופו של דבר שוקע ומשאיר משקעי אבק במרפסת
  • חרקים – יתושים וזבובים הם מטרד אשר מונע מבעלי המרפסות להנות במרפסת ברוב ימות השנה

סגירת מרפסת עם זכוכית הזזה מתקפלת – וילון זכוכית

סגירת המרפסת עם וילון זכוכית למרפסת היא פתרון חדש ומהפכני, שבזכות יתרונותיה הרבים הופכת לשיטה מועדפת. פתרון זה עונה על בעיות רבות ולכן הוא הופך לפתרון האולטימטיבי עבור מרפסות רבות בישראל. זכוכיות מתקפלות למרפסת (וילון-זכוכית) כשמם כן הם, מערכת זכוכיות אשר משמשות לסגירה של המרפסת מפני רוחות, גשמים, אבק וחרקים. זהו מוצר פרימיום המיועד עבור סגירת מרפסת באופן מעוצב, מודרני, מתוחכם ומינימליסטי ומאפשרות לשדרג כל מרפסת לחלל סגור וממוזג.

לשבת במרפסת ולהרגיש בסלון

דמיינו מצב בו תוכלו לשבת במרפסת בכל עונות השנה. תוכלו עדיין לצפות בנוף היפה הנשקף מהמרפסת. תוכלו לשתות את הקפה שלכם בבוקר בנוחות ובחשיפה לאוויר הצח. לא תצטרכו לכסות או להכניס את הריהוט המושקע שלכם. יותר מכל, תוכלו להנות מאור טבעי בבית ובהגדלת החלל של ביתכם. תוכלו להפסיק להיות מתוסכלים ולהתפשר על המרפסת שמגיעה לכם. נשמע לכם כמו חלום בלתי מושג? סגירת וילון זכוכית היא מה שתאפשר לכם להגשים אותו.

איך מתקינים את וילון הזכוכית במרפסת?

סגירת וילון זכוכית היא הפתרון שיאפשר לכם להנות בחזרה מהנוף, האוויר והרהיטים המושקעים שלכם. מדובר בלוחות זכוכית דקים שמתפקדים כמו וילון זכוכית שניתן לקפל ולפרוס מתי שתרצו.

השלב הראשון בהתקנת וילון הזכוכית במרפסת מרכיבים את מסילות האלומיניום בתקרת המרפסת על המעקה של המרפסת או ברצפת המרפסת.

בשלב השני אנו מכניסים את לוחות הזכוכית בין המסילה העליונה למסילה התחתונה דבר  ללוחות הזכוכית לנוע בצורה חלקה בין המסילות ללא פרופילים של אלומיניום בין הלוחות

בשלב השלישי אנו מאבטחים את הזכוכיות ובודקים שוילון הזכוכית נע בצורה חלקה על המסילות.

סגירת מרפסת זכוכית – שדרוג המרפסת לחלל פרימיום

אין ויכוח על כך: סגירת מרפסת ע"י וילון-זכוכית – היא מהפכה בתפיסת המרפסת. ישנם מספר יתרונות שהופכים את וילון-הזכוכית למוצלח במיוחד ואפילו מהפכני. היתרון הראשון הוא השקיפות של הזכוכית, שמאפשר לנו מספר הנאות.

אפשר להנות מהנוף כרגיל, להכניס אור הביתה ולהגדיל את חלל הבית.

בנוסף, באמצעות וילון הזכוכית כבר לא צריך להפריד את שטח המרפסת משטח הבית כמו בדרך כלל. לאחר התקנת וילון זכוכית תוכלו להנות ממרפסת סגורה שאותה ניתן למזג בקלות ולהפוך לחדר נוסף בבית.

יתרון נוסף ומהפכני של סגירת המרפסת הוא שמירה על הנוף. באמצעות וילון הזכוכית של טופ גלאס תוכלו להנות מנוף פנורמי מלא ללא מחיצות והפרעה.

בגלל יתרונות אלה ועוד רבים נוספים, סגירת זכוכית וילון היא הפתרון החדש והמהפכני ביותר כיום עבור סגירת מרפסות בעולם. זהו פתרון שמנטרל את כל החסרונות והבעיות שיכולים להגיע עם מרפסת. כל בעל מרפסת בישראל צריך להכיר את הפתרון הזה. זהו פתרון שמאפשר הנאה, נוחות וגמישות בכל ימות השנה. משום כך זוהי האופציה המועדפת ביותר על בעלי בתים רבים עם מרפסות. המשיכו לקרוא כדי לגלות עוד יתרונות של סגירת זכוכית וילון ולקבל תשובות לשאלות שלכם בנושא.

סגירת מרפסת ע"י וילון זכוכית למרפסת  – גמישות כערך מוסף

עוד יתרון של סגירת הזכוכית למרפסת שלכם, הוא גמישות כערך מוסף. אין דבר המשתווה לפשטות וקלות שבה ניתן לתפעל את סגירת הזכוכית. כל אדם, גם צעירים וגם קשישים, יכול בקלות לקפל ולהחזיר את הסגירה.

בנוסף, היא לא נדרשת לתפעול יותר מדי, בגלל שהיא בקושי מורגשת. הסיבה היחידה לקפל אותה באופן שלם או חלקי היא כדי להכניס אוויר הביתה. קלות התפעול מאפשר לכל אדם להנות מהאפשרות הזו בלי להתפשר או להתאמץ.

את הגמישות הזו ניתן לנצל בהתאם למזג האוויר המשתנה. אם אתם מעוניינים לפתוח ולסגור את החלונות כמה פעמים ביום, ניתן לעשות זאת בקלות ובמהירות. כך תוכלו להתאים את ביתכם ואת המרפסת שלכם לטמפרטורות ולרצונות המשתנים במהלך היום. וילונות הזכוכית מורכבים על מסילות למעלה ולמטה שמאפשרות הזזה קלה ונוחה. ממש כמו וילון רגיל, אפשר לפתוח ולסגור אותם בזריזות במשיכה קלה והם מתרכזים בצד המרפסת. מדובר בווילונות מזכוכית בלבד, בלי מוטות או מסגרות (חוץ מהמסילות) שיפריעו לכם לראות את הנוף.

הגמישות הזו היא מה שהופכת את סגירת הזכוכית לפתרון מועדף ומהפכני. הערך המוסף של סגירה זו מאפשר לכל אדם להנות ממנה, בגלל קלות ומהירות התפעול. בגלל גמישות זו, וילון הזכוכית למרפסת הופך לנפוץ יותר ויותר בבתים בעלי מרפסות בישראל. אין סיבה שגם אתם לא תוכלו להנות מפתרון זה. מתחילים להשתכנע ביתרונותיה של סגירת הזכוכית? אולי אתם תוהים מה העלות של הפתרון הזה? אל דאגה, על כך נפרט בחלק הבא.

כמה עולה סגירת מרפסת ע"י זכוכית הזזה מתקפלת?

אם הגעתם עד לכאן, אתם בוודאי תוהים כמה עולה סגירת מרפסת זכוכית. התמחור של סגירת מרפסת ע"י זכוכית מחושב לפי מטר רבוע, ותלוי בכמה משתנים. העיקריים בהם הם גודל המרפסת, סוג הזכוכית ועוד. באופן כללי המחירים מתחילים מ-1,500₪ למ"ר. ההבדל העיקרי הוא בסוג ועובי הזכוכית חברת טופ גלאס מספקים 4 סוגי זכוכיות עבור סגירת מרפסת ע"י וילון זכוכית להלן המחירים למטר מרובע:
זכוכית 8 מ"מ מחוסמת – 1,500 ש"ח למ"ר
זכוכית 10 מ"מ מחוסמת – 1,600 ש"ח למ"ר
זכוכית טריפלקס + מחוסמת 8 מ"מ – 1,550 ש"ח למ"ר

זכוכית טריפלקס + מחוסמת 10 מ"מ – 1,650 ש"ח למ"ר

כמו שאתם רואים, קיימים שלל מחירים עבור סגירת מרפסת זכוכית. למרות שקיימים מספר סוגי זכוכית ומספר חברות שמבצעות עבודה זו, מומלץ לא לבחור באפשרות הזולה. הסיבה לכך היא שאם אתם בוחרים באפשרות איכותית, גם אם היא יקרה, אתם יכולים להיות רגועים. חלונות הם לא דבר שמחליפים פעם בכמה שנים, והשאיפה היא שלא יהיה בכך צורך בכלל. כדי שתוכלו להנות מסגירת הזכוכית בראש שקט לכל החיים, כדאי לבחור באופציה האיכותית ביותר.

שאלות ותשובות בנושא סגירת זכוכית / וילון זכוכית למרפסת

עדיין לא בטוחים בנוגע להרכבת וילון זכוכית מתקפלת למרפסת שלכם? בדיוק בשביל זה ריכזנו כאן מספר שאלות ותשובות בנושא סגירת זכוכית ע"י וילון למרפסת.

האם יש צורך בהיתר בנייה כדי לבצע סגירת מרפסת ע"י וילון זכוכית? 

כן. סגירת מרפסת ע"י זכוכית מתקפלת למרפסת נחשבת לשינוי בפני המבנה, ולכן היא מצריכה היתר בנייה מהרשויות. אולם לפי המידע שברשתונו רוב הרשיות מתעלמות מהנושא.

האם וילון הזכוכית של טופ-גלאס יכול להישבר? 

וילון הזכוכית של טופ-גלאס עשוי זכוכית מחוסמת או זכוכית מחוסמת טריפלקס (לבחירה) מדובר בזכוכית איכותית שעוברת טיפול טרמי באמצעות חימום בטמפרטורה מבוקרת וקירור מהיר, אשר מעלה את חוזקה פי ארבעה מזכוכית רגילה באותה העובי.

בנוסף בשונה מזכוכית רגילה כאשר זכוכית מחוסמת נשברת היא מתנפצת להמון חלקיקים קטנים אשר מסוכנים פחות מאשר השברים הגדולים של זכוכית הרגילה, השבר במקרה זה מייצר פתח שיש לסגור מחדש.

האם אפשר לבצע סגירת זכוכית למרפסת ללא גג? 

האפשרות קיימת, אך היא תהיה יקרה יותר, כי במצב כאשר גג המרפסת פתוח נדרש לבנות פרגולה אלומיניום שתאפשר קירוי של המרפסת אשר תשמש כמסגרת למסילות האלומיניום שעלהן ינוע הזכוכיות.

השאר תגובה

דילוג לתוכן