fbpx

סמ"ר תומר וזאנה מחצור הגלילית מצטיינת מפקד בית הספר להגנת הגבולות -"קבלת ההצטיינות ממלאת אותי בתחושת גאווה וסיפוק"

סמ"ר תומר וזאנה, קצינת אג"ם בענף תצפיתניות ומקצועות נבחרה כמצטיינת מפקד בית הספר להגנת הגבולות לשנת 2021.

תומר בת 22 ומתגוררת בחצור הגלילי. התגייסה במרץ 2018 לתפקיד תצפיתנית ושובצה בחמ"ל אביטל ברמת הגולן. לאחר שירות סדיר בתור תצפיתנית, מפקדת וסמלת חמ"ל, היא בחרה להמשיך ולתרום למדינה וחתמה קבע. בתפקיד הקבע הראשון שלה, תומר שירתה במדור מקצועות בבית הספר להגנת הגבולות בתור מפקדת מגמת אמצעי תצפיתניות. שם, היא פיקדה על קורסים שונים ומגוונים. לאחר מכן עברה לפקד על מגמת הרחפן, שאחראית על התחום המקצועי של הרחפנים ועל כלל קורסי הרחפן בצבא.

כעת, משרתת תומר כקצינת אג"ם בענף תצ"מ (תצפיתניות ומקצועות) בבית הספר להגנת הגבולות. "הבחירה לחתום קבע ולהרחיב את השירות שלי פיתחה אותי ולימדה אותי המון. כל תפקיד במערכת הצבאית כל כך חשוב ומהותי, וזה ממלא אותי בתחושת סיפוק ומוטיבציה להמשך." תומר מספרת. "בחיל שלנו, חיל הגנת הגבולות, המטרה מורגשת בכל משימה ובכל תפקיד. כשמכירים את התפקיד מקרוב, כפי שזכיתי לחוות, מבינים כמה העשייה הבלתי פוסקת משמעותית ורלוונטית. באופן אישי אני רואה שבענף שלי אחד הדברים הבולטים הוא הצורך לבצע כל משימה בהצטיינות על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר."

על קבלת ההצטיינות, היא מספרת: "קבלת ההצטיינות ממלאת אותי בתחושת גאווה וסיפוק על כלל העשייה בשגרה. אני מרגישה שמכירים בעבודה הקשה שלנו, ורוצה להודות למפקדיי על שראו לנכון להעניק לי את התעודה". על עבודתה הקשה ומסירותה לתפקידה, מקבלת סמ"ר תומר וזאנה את אות הצטיינות מפקד בית הספר להגנת הגבולות לשנת 2021.

השאר תגובה

דילוג לתוכן