fbpx

עלייה בביקוש לקליטה בשכונת החדשה בקיבוץ גונן

בחודשיים האחרונים נחתמו 5 עסקאות . עשרות משפחות נוספות נמצאות בתהליכי התרשמות וקבלה.

בחברת "תקומה", שבונה ומנהלת את הבנייה המרוכזת  בשכונה החדשה בקיבוץ גונן, מזהים ביקושים רבים בקרב זוגות צעירים מכל רחבי הארץ. אופיר שטמרמן, מנכ"ל חברת "תקומה", מציין כי מזה מספר חודשים אנו עדים לעלייה חדה בביקושים ומשבר הקורונה אף חיזק את המגמה ואת ההתעניינות במעבר לגור בקיבוץ .

הרחבה בקיבוץ גונן בלב הטבע

הקליטה בשכונה החדשה בקיבוץ גונן  החלה אמנם לפי כשנתיים עת הוצעו לשיווק 49 יחידות ( עד כה נקלטו 29 משפחות) , אולם חסמים בירוקרטים הקשורים בתשתיות השכונה  מנעו מתן טופס 4 ולמעשה הקשו על המשך השיווק וקליטת משפחות נוספות.

בחודשים האחרונים חלה התפתחות חיובית משמעותית בנושא הודות לראש המועצה האזורית גליל עליון, גיורא זלץ שפעל והאיץ את הטיפול בנושא תוך שיתוף פעולה עם הנהלת הקיבוץ ומשרד השיכון ולפני חודשים ספורים הותקנו עשרות עמודי תאורה ברחבי השכונה החדשה.

עם מתן הפתרון לסוגיה זאת, כך אומרים בחברת " תקומה" ולצד מגמות שונות בשוק חלה כאמור עלייה חדה בביקוש ובהתעניינות במעבר לגור בשכונה החדשה בקיבוץ.

בחודשיים האחרונים נחתמו 5 עסקאות ועשרות משפחות נוספות הביעו התעניינות ואף החלו בתהליכי התרשמות וקבלה. מחברת " תקומה" נמסר כי נותרו 19 יחידות מתוך 49 שטרם נמכרו.

שטמרמן מוסיף ומציין כי ניכרת גם עלייה באיכות הפניות. " אנשים הרבה יותר בשלים למעבר, לפני כל שיקול אחר, הם מבינים את התועלת בניהול חיי משפחה בקהילה תומכת בשילוב סביבה בטוחה לילדים ומרחבים פתוחים.

"לשכונה החדשה בקיבוץ גונן יש מספר יתרונות בולטים, אומר שטמרמן. קהילה איכותית, מגרשים גדולים ואפילו ענקיים שאין כמותם היום, וכל זה מול נוף מרהיב. אם מוסיפים את מערכת החינוך ומחיר הוגן  הרי שמקבלים פה עסקה נהדרת – סביבה מושלמת לגדל משפחה תוך נוחות מרבית״.

הקהילה בקיבוץ גונן שבגליל העליון מיוחדת מאוד, מלאה משפחות צעירות. חוגגים כאן חגים ביחד, יש פעילות קהילתית עניפה ומערכת החינוך  בקיבוץ כוללת פעוטון וגן בעוד שבתי הספר נמצאים ביישובים במועצה ויש מערך הסעות מסודר. גם מערכת החינוך הבלתי פורמלית פעילה מאד ומספקת תעסוקה איכותית  וערכית לדור הצעיר בשעות אחר הצהריים ובמהלך החופשות השונות.

קליטת המשפחות בשכונה מתבצעת במסלול קליטה לחברות בקיבוץ במסלול עצמאות כלכלית. משמעות הדבר היא חברות במעמד עצמאי – פתרון שמאפשר למשפחות בקיבוץ כחברי קיבוץ מבלי להיות חברי קיבוץ מלאים, מה שהיה מצריך שינוי בסגנון החיים.

 משפחות רבות החלו את בניית הבית, וחלק מהן כבר עברו להתגורר בשכונה.

בפרויקט, שנבנה בשיטת בנייה מרוכזת אל מול נופי רכס הרי נפתלי ועמק החולה, מוצעים מספר דגמים צומחים בבנייה מרוכזת לצד חלופה של תכנון דגם עצמי עם אדריכל הפרויקט. מספר דגמים צומחים.

מבט נוסף להרחבה בקיבוץ גונן

מחברת " תקומה" נמסר כי סיבה נוספת להתעניינות הגוברת היא ככל הנראה על רקע עלייה  צפויה במחיר הקרקעות וירידה בהתחלות הבנייה. העלויות כיום בפרויקט נעות בין  1.9-2.5 מיליון ₪ אם כי  גורמים בענף הנדל"ן צופים עלייה  במהלך השנה הקרובה במחירים בסדר גודל של 5 עד 10 אחוזים, כך שלצד השדרוג באיכות החיים בהחלט מדובר גם בהשקעה נדל"נית נבונה.

למידע נוסף לחצו כאן
https://www.webcampaign.co.il/gonen/

ליצירת קשר ישיר ולפרטים אודות ההרחבה בקיבוץ גונן, צרו קשר עם עופרית – 054-4689931 [email protected]

2 תגובות

  1. אני לא מאמין שנוכל הזה אופיר שטמרמן עוד מסתובב חופשי. תשמעו מאחד שנפגע ומכיר הרבה אחרים, הישמרו לנפשותיכם. אתם תשקיעו את מיטב כספכם ולא תקבלו את התמורה המגיעה לכם במקרה הטוב ובמקרה הרע הכסף ייזרק לפח. תבדקו פסקי דין.

השאר תגובה

דילוג לתוכן